جایگزین مسیر

پیش بازی: منچستر یونایتد- تاتنهام،رستاخیز شیاطین در روز بازگشت هیجان به تئاتر رویاها

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران-

فردا با بازی منچستریونایتد و تاتنهام در الدترافورد، سوت آغاز لیگ برتر در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به صدا در می آید تا بار دیگر پرهیجان ترین و دیوانه وار ترین لیگ دنیا میلیونها مشتاق را در سراسر دنیا در تب و تاب فوتبال غرق کند. این بازی را از دریچه نگاه نویسنده گاردین بررسی می کنیم:

ترکیب احتمالی:

با توجه به آنچه فن خال در خصوص بازی نکردن دخیا گفت، لوییس فن خال احتمالا از رومرو یا جانسون استفاده خواهد کرد. ترکیب احتمالی دو تیم را در زیر مشاهده می کنید:

 

 

۰۵efa6ef-7fdf-44fe-9feb-668d8bd759a4-652x720

 

لوییس فن خال بی گمان نمی خواهد بار دیگر شکست را در نخستین دیدار فصل تجربه کند. هم چنین از نکات نگران کننده دیگر این است که چنانچه رونی مصدوم شود، فن خال تنها چیچا و ویلسون را برای جایگزینی در اختیار دارد.

آغاز بازی در ساعت ۱۶:۱۵ به وقت تهران خواهد بود. بازی در الدترافورد برگزار می شود، جایی که فصل قبل یونایتد ها با نتیجه ۳-۰ حریف را شکست دادند. داور این بازی جاناتان موس خواهد بود.

به نظر میاد لینگارد، رومرو، جونز، اوانز، یانوزای، هررا، والنسیا، مک نیر، هرناندز، بلکت و پریرا روی نیمکت بازی را دنبال کنند. البته چیچا و لیندگارد به دلیل عدم آمادگی و مصدومیت ممکن است به بازی نرسند.

هم چنین روخو، شواینی، دخیا و والدز بنا به گفته فن خال فردا بازی نخواهند کرد. فلایینی هم اولین جلسه محرومیت خود را پشت سر می گذارد.

 

 

۰ Comments