جایگزین مسیر

پیش بازی وستهم – منچستر یونایتد؛ شیاطین علیه چکش ها

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۳

 

پایگاه هواداران منچستریونایتد.تیم منچستریونایتد در ساعت 22 به وقت ایران در ورزشگاه آپتون پارک به مصاف تیم وستهام خواهد رفت.

دیوید مویس امیدوار است بازگشت رویاییشان مقابل المپیاکوس اوضاع را از لحاظ روحی برای بازیکنانش بهتر کند.

یونایتد در سایه ی حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان می خواهد اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورد. شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول باعث افزایش فشار بر روی مویس شده بود اما شب دیوانه وارد الدترافورد از شدت این فشارها کاسته است.

نقل قول در مورد بازی

فیل جونز در گفتگو با خبرنگاران گفت: ” معتقدم بازی با المپیاکوس می تواند ما را با سرعت بیشتری به جلو حرکت دهد. شب فوق العاده ای بود. ما باید با همین روحیه و با همین انرژی در تمامی رقابت هایمان حاضر شویم.”

“بازی با لیورپول نا امید کننده بود اما ما بهترین واکنش ممکن را به آن بازی نشان دادیم. اکنون می توانیم از عملکردمان راضی باشیم.هنوز چیزهایی برای لبخند زدن وجود دارد.”

محرومان و مصدومان دو تیم

یونایتد هر 2 بازی خارج از خانه ی قبلیش را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته است و این بار نیز امیدوار است تا از آپتون پارک دست پر خارج شود. آن ها اما در این راه ویدیچ را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

رابین فن پرسی و جانی اوانس و کریس اسمالینگ  به علت مصدومیت از همراهی تیم باز خواهند ماند.

وست هام در این دیدار جوئی ابراین و همچنین مارکو بوریلو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آخرین باری که وست هام در آپتون پارک یونایتد را شکست داده است مربوط به سال 2007 می شود. بازی رفت دو تیم در الدترافورد با پیروزی 3-1 یونایتد همراه بود.

شاگردان سام آلردایس هر 3 بازی آخرشان در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و امیدوارند تا این رکورد را حفظ کنند. آلاردایس معتقد است که تیم او برای اینکه خیالش از بابت ماندن در لیگ راحت شود، هنوز به 7 امتیاز دیگر احتیاج دارد.

۰ Comments