جایگزین مسیر

پیش بازی وست برومویچ – منچستریونایتد

by | مهر , ۲۷ , ۱۳۹۳

لوئیز فنخال ، بعد از دو پیروزی خانگی مقابل وستهام و اورتون؛ و بعد از تعطیلی دو هفته ای مسابقات باشگاهی، بدنبال سومین برد پیاپی تیمش در این فصل لیگ جزیره است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم فوتبال منچستریونایتد ، در هفته هشتم رقابت های این فصل لیگ جزیره ، فردا شب و از ساعت 22:30 (به وقت تهران) به مصاف تیم وست برومویچ خواهد رفت. تیمی که تنها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به شیاطین سرخ در رده 14 جدول قرار دارد.

آخرین باخت تیم منچستریونایتد هم به مسابقه برابر لسترسیتی بازمی گردد و سرمربی یونایتد در کنفرانس خبری قبل از مسابقه می گوید :

احتمال باخت شما تو این ورزش هست و تا به اینجا تنها تیم چلسی تونسته بدون باخت مسابقاتش رو پشت سر بذاره. تیم وست برومویچ هم تیم سخت کوشیه که نه تنها از توپهای بلند استفاده میکنه ، بلکه در مالکیت توپ هم توانا هستش و مشخصا شکست دادنشون سخته ! به نظر من شکست دادن هیچ تیمی در لیگ جزیره ساده نیست و این بزرگترین تفاوت این لیگ با لیگهای دیگه هستش.

به نظر می رسد فرصت مسابقات ملی، زمان مناسبی برای بازگشت تعدادی از مصدومان یونایتد بوده است و تنها جانی اوانز، پدی مک نیر، آنتونیو والنسیا و لینگارد همچان در لیست غایبان مصدوم خواهند بود. همچنین کاپیتان شیاطین سرخ ، یعنی وین رونی هم بدلیل محرومیت نمی تواند در ترکیب تیم جایی داشته باشد.

یکی از نکات این مسابقه ، حضور “سیدو براینو” بهترین گلزن انگلیسی لیگ جزیره (با 5 گل) ، در ترکیب تیم وست برومویچ، در مقابل دفاع نه چندان مستحکم یونایتد است و این مسئله کار مدافعان قرمزهای منچستر را سخت خواهد کرد. سرمربی تیم وست بروم ، آلن اروین در این رابطه می گوید :

در حال حاضر او یکی از بهترین مهاجمان جوان انگلیسی است که هم برای تیم ملی زیر 21 سال انگلیس و هم برای باشگاه ما خوب کار می کند و به نظر می رسد در مسیر درستی قرار گرفته است.

در بین 5 بازی گذشته ای که دو تیم در مقابل هم قرار گرفته اند ، سهم منچستریونایتد 3 برد و سهم تیم وست برومویچ 1 برد بوده است اما شاید مسابقه ای که در آن دو تیم امتیازات را تقسیم کردند ، یکی از دراماتیک ترین بازی های تاریخ منچستریونایتد باشد : آخرین مسابقه منچستریونایتد با سرمربیگری سرآلکس فرگوسن !!

یک دیدار جذاب و تماشایی از دو تیم و رد و بدل شدن 10 گل در طول 90 دقیقه. در آن مسابقه تیم تحت هدایت سرآلکس فرگوسن تا دقیقه 80 با نتیجه 5-2 از حریف پیش بود؛ اما در نهایت مسابقه با نتیجه 5-5 به اتمام برسد .

 

عملکرد دو تیم در 5 دیدار گذشته :

وست برومویچ :

باخت – برد – برد – برد – باخت

منچستریونایتد :

تساوی – برد – باخت – برد – برد

 

ترکیب احتمالی دو تیم :

وست برومویچ :

فوستر ، ویزدوم ، لسکات ، داوسون ، پاکوگنولی ، دورانز ، موریسون ، گاردنر ، برانت ، سسنیون ، براینو

منچستریونایتد :

دخئا ، رافائل ، بلکت ، روخو ، شاو ، بلیند ، فلچر ، دی ماریا ، ماتا ، فالکائو ، فن پرسی 

 

نتیجه احتمالی :  13

به نظر شما نتیجه این مسابقه چه خواهد شد ؟ آیا منچستریونایتد می تواند به عملکرد خوب خود ادامه دهد ؟

۰ Comments