جایگزین مسیر

پیش بازی: ویگان اتلتیک _ منچستریونایتد (لیگ برتر)

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد در اولین روز سال جدید میلادی و در ورزشگاه DW به مصاف ویگان اتلتیک می رود.

شیاطین سرخ وست برومویچ را در روز شنبه با نتیجه ی 2-0 شکست دادند و هفتمین پیروزی خود را در هشت بازی گذشته به دست آورده اند.یونایتد اکنون هفت امتیاز بیشتر از منچستر سیتی تیم دوم جدول دارد و آنها می خواهند حداقل این فاصله را در روز سه شنبه حفظ کنند.

در آن طرف، ویگان امتیازات زیادی را از دست داده است و مردان روبرتو مارتینز در حال حاضر در مکان شانزدهم جدول قرار گرفته اند.آنها در تعطیلات آخر هفته با پیروزی چشمگیر 3-0 استون ویلا را شکست دادند و با یک اعتماد به نفس زیاد به مصاف منچستر یونایتد می آیند.

اخبار ویگان اتلتیک :
به نظر می رسد مشکلات آسیب دیدگی بازیکنان ویگان رو به پایان است، ایوان رامیس مدافع ویگان یک بازی کامل در برابر استون ویلا در روز شنبه انجام داد، بعد از آنکه با از آسیب دیدگی همسترینگ مواجه شده بود.
بن واتسون (شکستگی پا)، آلبرت کروسات (زانو) و ریو میایچی (قوزک پا) هافبک های ویگان و  آدریان لوپز، مدافع تیم (همسترینگ) همگی، هنوز هم از میادین دور هستند، اما آنتولین آلکاراز مدافع ویگان برای بازی جام حذفی مقابل بورنموث در روز شنبه در دسترس می باشد پس از یک دوره نقاهت مصدومیت دراز مدت کشاله ران.

روبرتو مارتینز سرمربی ویگان: ” اگر ما یک بازی کامل انجام دهیم، می توانیم در رقابت با منچستر یونایتد سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ”

اخبار منچستر یونایتد :

انتظار می رود رافائل بعد از غیبت در چهار بازی به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ در بازی مقابل ویگان به ترکیب تیم برگردد. فیل جونز نیز در دسترس است و سر الکس فرگوسن سرمربی یونایتد بار دیگر از یک سیستم چرخشی برای بازی دادن به نفرات تیم استفاده خواهد کرد. فرگوسن اشاره کرد که به خصوص مایکل کریک پس از پیروزی روز شنبه مقابل وست بروم خسته است، در حالی که به نظر می رسد که رابین ون پرسی بهترین گلزن تیم دوباره به ترکیب اصلی تیم برگردد.

ترکیب احتمالی ویگان اتلتیک ( با سیستم 4-4-2 ) :

ال حبسی

کالدول، بویس، رامیس، فیگوئروا

مک کارتی، جونز، مالونی، بیسه ژور

کونه، دی سانتو
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد ( با سیستم 4-4-1-1) :

دخه آ

اورا، ویدیچ، ایوانز، رافائل

یانگ، کلورلی، اسکولز، والنسیا

کاگاوا

ون پرسی

بازی های دو تیم مقابل یکدیگر:
ویگان در ماه آوریل گذشته برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود منچستر یونایتد را در ورزشگاه  DW با تک گل شاون مالونی شکست داد.
این تنها گلی بود که آنها در 7 دیدار گذشته خود برابر شیاطین سرخ به ثمر رساندند.

در واقع، آنها فقط پنج گل خود را در 16 بازی مقابل منچستر یونایتد به ثمر رسانده اند در حالی که شیاطین سرخ موفق شده اند 50 گل به ثمر رسانند.
این دو تیم هرگز در بازی مقابل هم به تساوی نرسیده اند.

حقایق مسابقه :
ویگان شش بازی بدون برد خود در لیگ برتر را با پیروزی 3-0 مقابل استون ویلا به پایان رساند و همچنین در سومین بازی در این فصل موفق شد دروازه ی خود را بسته نگه دارد.
آنها در حال حاضر امتیازات زیادی را در بازی های خارج از خانه کسب نکرده اند (نه امتیاز) و در بازی های خانگی این فصل در ورزشگاه DW نیز همین تعداد امتیاز را کسب کرده اند.
ویگان از 27 اکتبر فقط در یک بازی خانگی پیروز شده است.
آنها در 13 بازی لیگ برتر در این فصل گل اول را خورده اند و در 12 بازی از آن 13 مسابقه شکست خورده اند.

منچستر یونایتد در برابر وست بروم، موفق شد در چهارمین بازی فصل دروازه ی خود را بسته نگه دارد و آنها تنها در دو بازی از 13 بازی گذشته ی خود در لیگ برتر کلین شیت کرده اند.
رابین ون پرسی از ژانویه ی 2011، 62 گل در 75 بازی خود در لیگ برتر  به ثمر رسانده است.
تیم سر الکس فرگوسن بهترین رکورد را در لیگ برتر در سال 2012 داشته است و در 39 بازی 93 امتیاز به دست آورده است.
شیاطین سرخ 90 گل در لیگ در سال 2012 به ثمر رساندند که بیشترین تعداد گل زده بعد از سال 2000 (95 گل) و سال 1999 (91 گل) است.

داوران مسابقه :
داور وسط : آ.مارینار
کمک داوران : ام. مک دانوگ، آر. وست
داور چهارم : ان. اسواربریک
پیش بینی بازی :

ویگان اتلتیک 02 منچستر یونایتد
ویگان به امید تکرار موفقیت سال گذشته در شکست 1-0 یونایتد به میدان خواهد آمد. با این حال، آنها تنها موفق شده اند 5 گل در 16 بازی در برابر غول های منچستر به ثمر برسانند و  پیروزی فصل گذشته اولین پیروزی آنها مقابل یونایتد در تاریخ باشگاه ویگان بود. بنابراین احتمال برد تیم سر الکس فرگوسن بیشتر است. ما می توانیم منچستر یونایتد را در آستانه ی پیروزی در این دیدار ببینیم.

canal

۰ Comments