جایگزین مسیر

پیش بینی ؛ ترکیب ویران کننده شیاطین سرخ ، دی ماریا از ابتدا فالکائو در انتظار

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۳

بعد از تمامی صحبت ها پیرامون خرید های گران قیمت شیاطین برای اینکه آن ها بار دیگر قدرت اول انگلستان شوند اکنون باید برای اثبات اعتبار و قدرت خویش کویینز پارک رنجرز را در الدترافورد شکست دهند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – با نگاهی به ترکیب شیاطین بر روی کاغذ و حضور افراد جدید مثل بلایند ، فالکائو و دی ماریا علاوه بر بازیکنان سابق به نظر می رسد آن ها بتوانند به راحتی از سد کوینز پارک رنجرز عبور کنند.

با رسیدن تمامی ستاره ها به این بازی باید دید لوییز فن خال چگونه به تعادل تیمی خواهد رسید و آیا باز از سیستم 3-5-2 استفاده خواهد کرد یا به سیستم سنتی 4-4-2 روی خواهد آورد.

فقط زمان می تواند بگوید که فن خال از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد ، امام ما اینجا ترکیبی انتخاب می کنیم که به نظر می رسد قوی ترین ترکیب شیاطین سرخ باشد.

4-4-2

دروازه بان

داوید ده خیا قطعا در دروازه قرار خواهد داشت ، با توجه به عملکرد بد شیاطین در بازی گذشته نمی توان کامل حدس زد چه کسی به میدان می رود اما احتمال کمی وجود دارد کسی غیر از ده خیا درون دروازه قرار گیرد ، ده خیا از معدود نقاط روشن یونایتدی ها در 18 ماه گذشته بوده است.

گفته می شود ده خیا اصلا از این شروع لذت نمی برد از 4 بازی ابتدایی 7 گل دریافت کرده است و امیدوار است در بازی با کویینز پراک رنجرز اولین کلین شیت خود را انجام دهد.

دفاع

دقاع 3 نفره برای یونایتد بسیار ضعیف نشان داد و ناراحت کننده بود به عقیده ما دفاع خطی 4 نفره با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارند برای شیاطین سرخ بسیار مناسب تر است.

لوک شاو پس از مصدومیتی که داشت دوباره به ترکیب شیاطین بازگشته است و می تواند اولین بازی خود را انجام دهد. با توجه به مصدومیت فیل جونز و نبود اسمالینگ به نظر می رسد مارکوس روخو خرید جدید شیاطین سرخ در کنار ایوانز زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل دهند.

رافائل نیز در دسترس است و آماده بازی ، می خواهد برای بازی در پست دفاع راست با والنسیا رقابت کند.

اگر لوییز فن خال باز هم بخواهد از 3 مدافع وسط استفاده کند آنگاه تایر بلکت جوان در کنار روخو و ایوانز در قلب دفاع به میدان می رود.

هافبک

لوییز فن خال در حالی که هنوز از مایکل کریک ، مروانه فلینی و جسی لینگارد به دلیل مصدومیت نمی تواند استفاده کند ، اشلی یانگ هم نیز مصدوم شده است.

هرچند که آندر هررا به میدان بازگشته است و همچنین خرید جدید یونایتد دالی بلایند گفته شده است که برای بازی در این پست مناسب است.

لوییز فن خال اعلام کرده است که می خواهد از دالی بلایند در پست هافبک دفاعی در کنار هررا استفاده کند ، هر چند کاپیتان دوم فلچر و اندرسون نیز می توانند بازی کنند.

آنخل دی ماریا در بازی مقابل برنلی به عنوان بازیکن آزاد مورد استفاده قرار گرفت و احتمال در بازی آخر هفته نیز نقشی مشابه خواهد داشت.

علی رغم گفته ها که ماتا در هافبک چپ[هافبک تهاجمی که در سمت چپ بازی کند] مورد استفاده قرار گیر اما وی ممکن است در طول نود دقیقه به وسط آید و پشت دو مهاجم شیاطین نیز بازی سازی کند.

اگر فن خال تصمیم بگیرد که از وینگر استفاده کند ، آنگاه والنسیا و یانوزای می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مهاجم

فن خال با توجه به سه مهاجم کلاس جهانی که در اختیار دارد کار دشواری برای انتخاب بازیکن مورد نظر خود دارد ، رونی ، فن پرسی ، فالکائو.

در حالی که هیچ مربی در جهان همچین دغده ای را ندارد ، فن خال در فکر این است که چگونه میان آن ها تعادل ایجاد کند و یا هر سه را با یکدیگر بازی بگیرد.

برای فن خال وسوسه انگیز است که از فالکائو در ابتدا استفاده کند اما برای این مرد هلندی استفاده از زوج پیشین خط حمله رونی و فن پرسی لذت بخش است و فالکائو را بر روی نیمکت داشته باشد.

با این حال این احتمال نیز وجود دارد که فالکائو و فن پرسی را در خط حمله به کار گیرد و از رونی پشت سر آن ها استفاده کند که آن گاه باعث از دست رفتن ماتا می شود.

ترکیب احتمالی بازی با کویینز پارک رنجرز

MUTD-QPR

۰ Comments