جایگزین مسیر

پیش بینی ترکیب شیاطین سرخ; آیا ماتا از ابتدا بازی خواهد کرد؟

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۴

با به روی کار آمدن لوییز فن خال ترکیب شیاطین سرخ همواره تغییرات زیادی داشته است و به ثبات نرسیده است از همین رو پیش بینی ترکیب منچستریونایتد کاری بس دشوار شده است.

امروز ۲ فروردین شیاطین سرخ در برابر لیورپول صف آرایی خواهند کرد حال با توجه به تمرینات روز جمعه حدس هایی درباره ی ترکیب احتمالی یونایتد زده میشود. در ادامه با ما همراه باشید

آیا دی ماریا به ماتا ترجیه داده خواهد شد ؟ و یا آیا رافایل به جای خودش در ترکیب باز خواهد گشت و والنسیا دیگر در دفاع راست توپ نمیزند؟ این ها سوالات کلیدی در تعیین ترکیب منچستریونایتد است. در تمرینات روز جمعه بازیکنان در گروه های مختلفی تقسیم شده بودند.

لوییز فن خال, ماتا , والنسیا, اسمالینگ , رونی , جونز و فلینی را در یک گروه و در یکی دیگر از گروه ها اوانز ,دی ماریا ,فالکایو و بلکت را قرار داده بود. با توجه به اینکه قبل از این چنین بازی مهمی بازیکنان نیاز دارند تا با یکدیگر به نهایت همکاری برسند پیش بینی میشود که گروه اول بازیکنانی هستند که در زمین حضور خواهند داشت. علاوه بر آن اوانز برای بازی در برابر لیورپول محروم است و میتوان احتمال اینکه گروه دوم روی نیمکت ذخیره دیده شوند را بالاتر میبرد.

حال باید صبر کرد تا ترکیب شیاطین سرخ اعلام شود. آیا ماتا از ابتدا جای دی ماریا را پر خواهد کرد؟‌ شاید این سوال مهمترین سوال ترکیب امشب منچستریونایتد باشد.

۰ Comments