جایگزین مسیر

چرا هنریک میخیتاریان در بازی هاى اروپایی جادویی است ؟

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد– متخصص بازی های اروپایی لقب بازیکنی است که بدون هیچ تردیدی استعداد زیادی دارد…. هنریک میخیتاریان!

شیاطین امشب از ساعت ۲۲.۱۵ دقیقه از سری  رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف زسکا خواهند رفت و بدون شک گونجارنکو سرمربی زسکا تا به این جای کار آنالیز دقیقی را بر روی بازیکنان خطرناک یونایتد انجام داده است.

روملو لوکاکو یکی از این بازیکنان است ستاره درخشانی که قادر است به اشکال مختلف دروازه حریف را تهدید و تعداد گل های زده اش در این فصل نشان دهنده درجه خطرناک بودن این بازیکن است.

مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال شاید دیگر بازیکنانی باشند که مورد آنالیز دقیق سرمربی روس بوده اند، گونجارنکو میداند که سرعت بالا و شادابی جوانی این دو بازیکن میتواند برای دفاع سه نفره زسکا که مجموع سنشان به ۱۰۸ سال میرسد خطرناک باشد.

با این حال اىن احتمال وجود دارد که گونجارنکو به مدافعانش دستور دهد بیشتر تمرکز خود را بر روی بازیکن ارمنی خط میانی یونایتد،هنریک میخیتاریان بگذارند بازیکنی که به عنوان  متخصص بازی های اروپایی شناخته میشود.

عملکرد درخشان در فصل گذشته ، در رقابت های لیگ اروپا و گلزنی در مقاطع حساس شاید در این عنوان بی ثمر نبوده است!

درخشش در چهار بازی خارج از خانه لیگ اروپا،بازی با سنت اتین در فرانسه،بازی با لوهانسک اکراین،عملکرد عالی در بازی برابر اندرلخت و همچنین در بازی برابر رستو در روسیه هنریک را به بازیکنی خطرناک در بازی های اروپایی تبدیل کرده است.

چرا هنریک در بازی های اروپایی بازیکنی باهوش است؟

در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه هنریک که از تسلط کامل به زبان روسی برخوردار است به سوال خبرنگاران پاسخ داد او در پاسخ به این سوال که “آیا  در بازی های اروپایی برای یونایتد موفق بوده است” با تاکید بر نقش مثبت خود گفت:

فصل گذشته برای من بسیار خوب بود و من بخاطر آن خیلی خوشحالم، اما در این فصل اوضاع متفاوت است،چون ما در لیگ قهرمانان بازی میکنیم و در اینجا رقبای سخت تری داریم اما این اولین باری نیست که من در لیگ قهرمانان بازی میکنم و. من قصد دارم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم

نظر رئیس درباره بازی کردن میخیتاریان در بازی با زسکا

آیا میخیتاریان از ابتدا در ترکیب خواهد بود؟

بگذارید این را روشن کنم که ما معمولا بازیکنانی را به اینجا(کنفرانس خبری) می آوریم که در ترکیب اولیه بازی روز بعد حضور دارند با این حال من میخیتاریان را آوردم چون مسلط به زبان روسی است و سعی میکنم زندگی را برای شما خبرنگاران و رسانه های روسی ساده تر و آسان تر کنم

من نمیگویم میخیتاریان فردا بازی میکند یا نه ،شاید او در ترکیب ما نباشد اما تنها دلیل آمدنش به کنفرانس  آسان تر شدن شرایط برای شماست

 

مورینیو افزود:

فصل گذشته او در لیگ اروپا خوب بازی کرد اما فصل گذشته فصل گذشته بود و این فصل  فصل دیگری  است و ما باید دوباره وظایف خود را  به خوبی انجام دهیم. لیگ قهرمانان سطح دیگری است و کیفیت بالاتری دارد ،مشکلات بزرگتر  است و مسابقات دور از خانه دشوارترند و البته ما به بهترین بازیکنانمان نیاز داریم.

 

۰ Comments