جایگزین مسیر

چرچی می خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند

by | دی , ۸ , ۱۳۹۲

پس از مصاحبه آلسیو چرچی مبنی بر علاقه اش برای بازی در لیگ قهرمانان, منچستریونایتد اکنون این شانس را دارد که این بازیکن ملی پوش ایتالیایی را در ژانویه به خدمت بگیرد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان لیگ برتر تمایل دارد که ترکیب تیمش را در ژانویه تقویت کند و در این راه دیوید مویز می خواهد بازیکنان باکیفیتی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

چرچی بازیکن ملی پوش ایتالیایی تا اینجای فصل در سری آ ایتالیا با پیراهن تورینو در 17 بازی لیگ 9 گل برای تیمش به ثمر رسانده است و 7 پاس گل نیز داده است.

تاک اسپورت گزارش کرده است که یونایتد تمایل دارد تا چرچی را در پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرد. چرچی با انتقال به یونایتد می تواند در رقابت های اروپایی قبل از آغاز جام جهانی بازی کند.

یونایتد توانسته است به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یابد. قهرمان لیگ انگلستان باید در این مرحله به مصاف قهرمان لیگ یونان, یعنی المپیاکوس بروند.

چرچی در مصاحبه ای که در سایت توتو مرکاتو به چاپ رسیده است گفته: من احساس می کنم که برای بازی در لیگ قهرمانان آماده هستم. من به بلوغ رسیده ام. فکر می کنم اکنون زمان مناسبی است تا جهش بزرگی انجام دهم. من میخوام که در این رقابت ها بازی کنم, حتی اگر شده قبل از جام جهانی در این تورنمنت بازی کنم.

یونایتد برای خرید این هافبک 26 ساله باید با باشگاه رم ایتالیا رقابت کند, چرچی اذعان داشته است که تمایل دار به باشگاه سابق خود رم ایتالیا ملحق شود. البته رم ایتالیا در لیگ قهرمانان حضور ندارد و در صورتی که چرچی به استادو المپیکو برود نمی تواند در فصل جاری در رقابت های اروپایی بازی کند.

.

.

“رم؟ این پنهان کردنی نیست که بخواهم به جایی برگردم که در آنجا بزرگ شده ام. اکنون این مسئله یک رویا است, اما همچنین این یک هدف است که به یوونتوس بروم.”

شیاطین سرخ پیشینه موفقی در استفاده از بازیکنان ایتالیایی تا به امروز نداشته اند, اما چرچی می تواند این مثالی بر اشتباه بودن این حرف باشد.

کارلو اسارتوری موفق ترین بازیکن ایتالیایی تاریخ باشگاه یونایتد می باشد, او 56 بازی در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 برای شیاطین سرخ انجام داده است.

جوزپه روسی و فدریکو ماکدا هر دو جزء آخرین بازیکنان ایتالیایی بودند که نتوانسته اند در تئاتر رویاها موفق شوند.

چرچی پس از درخشش در فیورنتیا به تورینو آمد و در آن زمان, روزنامه ها معتقد بودند که تورینو نصف قدرت فیورنتیا را به تیمش تزریق کرده است. چرچی در فصل جاری تقریبا در هر دو بازی حداقل یک گل یا پاس گل داده است, دیوید مویز اکنون در حال پیدا کردن بازیکن مناسبی با چنین قابلیتی برای تیمش می باشد.

۰ Comments