جایگزین مسیر

چند تیتر خبر کوتاه

by | مهر , ۲۲ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

اسپورتویتنس: این سایت، به بررسی شایعۀ اخیر مطرح شده توسط روزنامۀ میرور پرداخته که توش، میرور مدعی شده بود یونایتد می خواهد کاملا داوطلبانه، حقوق دریافتی تام کلورلی را که همین پارسال 40 هزار پوند در هفته فیکس شده بود، با قراردادی پنج ساله تا دوبرابر یعنی 80 هزار پوند در هفته افزایش دهد. اسپورتویتنس می گوید که خبرنگاران میرور معمولا از آن دست خبرنگاران نیستند که از خودشان چیزی شایعه درست کنند، ولی این که یونایتد چنین قراردادی رو که تازه یک سال از تمدیدش گذشته، کاملا داوطلبانه و بدون فشار مدیران برنامه های کلورلی می خواهد دو برابر کند، کمی عجیب است، و اگر احیانا فشار مدیر برنامه ها باعث ایجاد این شایعه مبنی بر حقوقی چنین بالا به فاصله کوتاهی از قرارداد قبلی شده شده، در این صورت باید در مورد آیندۀ کلورلی (و احتمال توطئه های مدیر برنامه هاش) نگران بود.

اسپورتویتنس اشاره کرده که کلورلی در این فصل در 9 دیدار لیگ برتر و تنها در یک دیدار لیگ قهرمانان برای یونایتد به میدان رفته، او بسیار آینده دار است و اکنون در تیم ملی انگلیس نیز به او به خوبی میدان داده می شود. ولی هیچ یک دلیل نمی شود که الآن زمان مناسب برای دوبرابر کردن حقوق این بازیکن جوان باشد، حداقل بیایید تا اخر فصل صبر کنیم شاید دلایل این افزایش حقوق ناگهانی بیشتر مشخص شد.

———————————-

سایت باشگاه: آکادمی زیر 18 سال یونایتد سه بر یک از سد تاتنهام گذشت

تیم آکادمی یونایتد پس از شکست هفتۀ گذشته برابر ساوتهمپون، این بار در حالی که از حریف قعر جدولی خود، تاتنهام عقب افتاده بود، با سه گل در نیمۀ دوم این حریف را شکست داد تا به صدر جدول زیر 18 ساله ها برسد.

یونایتد نیمۀ دوم بازی را طوفانی آغاز کرد و در نهایت پس از چند حملۀ پیاپی، در دقیقه 49 بود که کنجی گورّه Kenji Gorre پاس بارمبی را به زیبایی کنترل کرد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه پاس عمقی زیبای آندره پریرا دفاع اسپورز را شکافت و توپ به ویلسون رسید و او هم با حفظ تعادل خوب، دروازه حریف را باز کرد و این بار کین وینسنت یانگ (مدافع) هر چه تلاش کرد نتوانست مانع گل شدن توپ شود (یک بار دروازه بان و مدافع تاتنهام توپ رو روی خط گرفته بودن). تنها سه دقیقه بعد، روی حرکت انفجاری لاو Love و پاسش به ویلسون، یونایتد اختلاف را دو برابر کرد تا 3 امتیاز ارزشمند از این دیدار در کارینگتون به حساب امتیازات یونایتد واریز شود.

—————————————

Smalling: Set for season debut

football411.com: این سایت هم در خبر خوشی که شاید این مدت شنیده باشید، اعلام کرده که یونایتد با بازگشت دو مصدومش، جان دوباره ای خواهد گرفت. گویا کریس اسمالینگ و اشلی یانگ، امادۀ پیوستن به ترکیب اصلی تیم برای بازی برابر استوک سیتی خواهند بود.
آنتونیو والنسیا نیز گفته می شه که پس از اینکه برابر نیوکاسل از روی نیمکت به میدان آمد، اکنون به شرایط آمادگی کامل نزدیک می شود. بازگشت اسمالینگ می تونه در خط دفاع تا حدودی مشکلات سر الکس رو کاهش بده. یانگ هم آخرین بار در پیروزی 3-2 برابر فولام در اولدترافورد به میدان رفته بود و زانوش رو مصدوم کرده بود.

—————————————-

سایت باشگاه: مایکل سیلوستره اعتراف کرد که هدفش از بازگشت به تمرینات یونایتد، کسب آمادگی لازم برای دریافت پیشنهاد از دیگر باشگاههای لیگ برتری است (فرگی گفته بود قراره بره هند بازی کنه).

۰ Comments