جایگزین مسیر

چند خبر کوتاه از باشگاه

by | مهر , ۲۴ , ۱۳۹۲

سلام به بچه های گل سایت امیدورام حالتون خوب باشه من سجاد هستم میدونم نسبتا همه منو میشناسن بازم خودمو معرفی کردم از امروز به عنوان نویسنده در خدمتتون هستم از خیلی وقت پیش بود میخواستم تو سایت کمکهایی رو بکنم تا به امروز که خدا بهم توفیق رو داد که در خدمتتون باشم امیدوارم با هم لحظات خوبی رو داشته باشیم……………

خوب امروز به طور آزمایشی چند خبر رو میزارم تا ان شا الله کارمو به طور جدیت انجام بدم…………………….ممنون

 

 دیلی اکسپرس گزارش داده که منچستر یونایتد رقابت برای جذب برونو گومز که مورد توجه رئال مادرید, اودینزه و سائوپائولو بود را, برده است.

 

همچنین بنابر گزارش دیلی استار, منچستر یونایتد آماده است که بند جداسازی زودهنگام کوکه به ارزش 16 میلیون پوند را فعال کند.هافبک 21 ساله اتلتیکو زیر نظر بارسلونا نیز هست.

 

منچستر یونایتد گوش به زنگ برای به خدمت گرفتن خدیرا است.یونایتد در روز آخر نقل و انتقالات, پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای این هافبک آلمانی ارائه داد, اما با مخالفت رئال مادرید رو به رو شد.حالا پس از ابراز نارضایتی این بازیکن از جو رسانه ها در اسپانیا که علیه او هستند, دوباره با یونایتد لینک شده است.

 

 

شایعات حاکی از آن است که یونایتد در جذب متس هوملس شکست خورده و بارسلونا در حال به خدمت گرفتن این مدافع است.

 

منابع در آلمان گزارش داده اند که بارسلونا این قرارداد را با پرداخت 30 میلیون پوند نهایی خواهد کرد.این مدافع چندین سال است که زیر نظر منچستر یونایتد است, اما تا به حال هیچ اقدامی برای خرید او انجام نشده است.

 

 

خوب امیدوارم به زودی خبر های بیشتری رو بزارم………….منتظر باشین.. 😀

بعد مطلبی که یادم رفت از بازی بعدی تمام گلها رو با کیفیت اصلی براتون میزارم……………..

 

 

 

 

 

 

 

۰ Comments