جایگزین مسیر

چه چیزی در منچستر یونایتد اشتباه پیش می رود ؟

by | مهر , ۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-دارمش شث کارشناس اسکای اسپورتس نیوز در The Transfer Showدر مورد نقل و انتقالات باشگاه منچستر یونایتد به صحبت پرداخته است.

دارمش شث در صحبت هایی در مورد اینکه منچستر یونایتد پس از سرالکس فرگوسن با چنین هزنیه هایی چرا به موفقیت نرسیده است به صحبت پرداخته و گفته است:

از زمانی که سرالکس فرگوسن باشگاه را ترک کرد مربیان منچستر یونایتد تقریبا ۱ میلیارد پوند در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده اند و آنها در این چند سال تنها سه بار موفق به حضور در لیگ قهرمانان اروپا شده اند و تنها در یک فصل موفق شده اند که بیش از ۷۰ امتیاز در لیگ برتر کسب کنند.

اکنون اوله گانر سولسشایر بازیکنانی در ترکیب خود دارد که زیر نظر سرالکس فرگوسن , دیوید مویس , لوییس ون گال و خوزه مورینیو بازی کرده اند.

اینکه منچستر یونایتد می تواند در بازار برای خرید بازیکن هزینه زیادی پرداخت کند و حقوقی بالا به بازیکن بپردازد می تواند یک نکته منفی یا مثبت باشد.آنها هنوز نیز می توانند اگر بخواهند با هزینه دلار بالا بازیکن سطح جهانی را جذب کنند اما اگر آن بازیکنان نتوانند در تیم کارایی نداشته باشند برای باشگاه بسیار دشوار است.

۰ Comments