جایگزین مسیر

چیچاریتو سه شنبه به تیم ملحق می شود

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

چیچاریتو مهاجم منچستریونایتد به علت حضور مکزیک در جمع 16 تیم برتر جام جهانی تعطیلاتش طولانی تر بود و با اینکه احتمال دارد از تیم جدا شود اما او روز سه شنبه به تیم در امریکا ملحق خواهد شد.

آینده ی خوایر هرناندز در یونایتد مشخص نیست و او در فصل گذشته 6 بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و بارها به این شرایط اعتراض کرد و در اواخر فصل گذشته مدعی شد شاید با این روند از تیم خارج شود.

از دیگر بازیکنان غایب یونایتد می توان به رابین ون پرسی اشاره کرد که به همراه ون خال تا مراحل پایانی جام جهانی رقتند و او با زدن چهار گل کمک زیادی به کسب مقام سومی تیم ملی هلند در جام جهانی برزیل داشت.

مروان فلینی و عدنان یانوزای نیز که در تیم ملی بلژیک بودند توانستند تا جمع 8 تیم برتر دنیا بروند و هم اکنون در استراحت می باشند.

اندرسون به علت مصدومیت در ناحیه ی ساق پا به این سفر نرفت و به به نیز برای شرکت در تست های پزشکی و امضای قرارداد با بنفیکا از جمع بازیکنان یونایتد بیرون گذاشته شد.

یونایتد اولین بازی اش در تاریخ 2 مرداد در برابر رم می باشد و چیچاریتو باید تمام سعی اش را بکند در نبود ون پرسی خودش را در مقابل ون خال به اثبات برساند تا جایی در تیم داشته باشد.

۰ Comments