جایگزین مسیر

چیچاریتو می خواهد در یونایتد بماند

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۲

مدیر برنامه های خاویر هرناندز مدعی شد که والنسیا برای خرید این مهاجم مکزیکی با آنها صحبت کرده است, اما هرناندز قصد ندارد منچستریونایتد را ترک کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر برنامه های خاویر هرناندز تایید کرد که باشگاه اسپانیایی والنسیا سخت به دنبال جذب این بازیکن بوده, اما این مهاجم منچستریونایتد هیچ علاقه ای برای ترک الدترافورد ندارد.

چند هفته قبل خبری منتشر شد حاکی از این مطلب که والنسیا قصد دارد برای پر کردن جای مهاجم اسپانیایی که این باشگاه را به مقصد تاتنهام ترک کرده است, چیچاریتو را از منچستریونایتد جذب کند.

آنها در نهایت هلدر پوستیگا را از رائل زاراگوزا به خدمت گرفتند, و اکنون مدیر برنامه های هرناندز, ادواردو هرناندز آشکار ساخته است که آنها با این باشگاه اسپانیایی مذاکراتی داشتند.

ادواردو هرناندز به ال یونیورسال گفت: والنسیا واقعا علاقه مند به جذب او بود. من این فرصت را داشتم تا با مدیر ورزشی باشگاه صحبت کنم اما خاویر می خواهد جایگاه خود را در منچستر محکم تر کند.

“منچستریونایتد چالش او است. او هیچ کاری با پول ندارد. او می خواهد بازی کند و خودش را در یونایتد مطرح کند.”

“او می داند که در تیمی قرار دارد که رقابت شدیدی برای پست ها وجود دارد و او باید برای جایگاه خود هر روز از رختکن گرفته تا زمین تمرین بجنگد.”

“اما او ترسی ندارد. او به من گفته است که بیشتر از هر وقت دیگری انگیزه دارد”

این بازیکن مکزیکی توانسته است در منچستر جا بیافتد و در فصل گذشته لقب ذخیره طلایی را به خاطر گل هایی که پس از ورود به زمین به ثمر رساند, از آن خود کرد.

او سه گل برای تیم ملی مکزیک در رقابت های جام کنفدراسیون ها به ثمر رساند و در بازی شنبه شب یونایتد از هفته اول رقابت های لیگ برتر به دلیل مصدومیت همسترینگ در ترکیب حضور نداشت.

.

JAVIER HERNANDEZ

۰ Comments