جایگزین مسیر

کارهای باقیمانده شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۵

کارهای باقیمانده شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی

بررسی اقداماتی که شیاطین سرخ باید تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند …

پایگاه هواداران منچستر یونایتد به نقل از منچستر ایونینگ نیوز – به نظر می رسد تا سرمربی جدید شیاطین سرخ به دنبال نهایی کردن یک خرید دیگر است.

در حالیکه تنها ۵ روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده ، به نظر می رسد که یونایتد به دنبال خرید یک مدافع دیگر و همچنین انتقال ۵ بازیکن خود به صورت قطعی و یا قرضی باشد.

همچنین به نظر می رسد بعضی از بازیکنان منتظرند تا تصمیم نهایی خود برای ماندن در تیم یا رفتن به تیم دیگر را بعد از بازی برابر هال سیتی بگیرند.

از زمانی که لیگ برتر آغاز شده است ، یونایتد در سه بازی به میدان رفته ( مقابل لستر سیتی ، بورنموث و ساوتهمپتون ) و باید فردا شب نیز مقابل هال سیتی در ورزشگاه حریف به میدان برود. برای این بازی یونایتد تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت و تنها بازیکن مصدوم آنها ، جسه لینگارد نیز از بند مصدومیت رها شده است و این بدان معناست که ژوزه مورینیو باید برای بازی فردا ۸ نفر را از لیست ۱۸ نفره تیم کنار بگذارد.

مورینیو بارها تأکید کرده است که از تریکیبی ۲۶ نفره در طول بازی های این فصل استفاده خواهد کرد و تنها تغییر ممکن می تواند در پست مدافع میانی باشد جاییکه به نظر می رسد مورینیو در تلاش است تا با خرید ژوزه فونته ، وی را جایگزین مارکوس روخو کند. در این بین باشگاه والنسیا اسپانیا نیز علاقه خود را برای جذب روخو اعلام کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد - چرا فونته خواهان انتقال به منچستریونایتد و همکاری با خوزه مورینیو می باشد؟

سوپر ایجنت فوتبال ، خورخه مندز ، به مالک جدید باشگاه اسپانیایی ، پیتر لیم ، کمک بسیاری را برای خرید این باشگاه کرده است و بر نفوذ و قدرت او در باشگاه کمک فراوانی کرده است. او در تلاش است تا بعضی از بازیکنان تحت حمایت خود را وارد این باشگاه کند کما اینکه پایه گذار انتقال بعضی از موکلان خود همچون نیکولاس اتامندی و آندره گومز به تیم های دیگر شده است. همچنین لوئیز نانی نیز در ماه گذشته به این تیم پیوسته بود.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - زنده: کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو پیش از دیدار مقابل ساوتهمتون

مورینیو ۷ موکل خود را به الدترافورد آورده است همچنین سرمربی جدید منچستر یونایتد نیز خورخه مندز را به عنوان مدیر برنامه های خود می بیند. خورخه مندز در تصمیم رناتو سانچز پرتغالی برای پیوستن به بایرن بجای منتظر ماندن برای دیدن تصمیم باشگاه منچستر یونایتد برای انتخاب مربی و بعد از آن گرفتن نظر او درباره این انتقال ، نقش بزرگی داشت در حالیکه قبل از آن باشگاه آلمانی هیچ تماسی برای جذب این بازیکن با سران باشگاه بنفیکا نداشت.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - رسمی: پل پوگبا به منچستر یونایتد پیوست

یونایتد در این تابستان یکی از بهترین عملکرد ها را با جذب بازیکنان بزرگی مثل زلاتان و پوگبا ، بازیکن خلاقی مثل مخیتاریان که می تواند مشکل یونایتد ها را در ایجاد موقعیت های گلزنی بر طرف کند و بازیکن جوان و با استعدادی مثل اریک بیلی که در دو بازی این فصل بهترین بازیکن زمین لقب گرفته داشته است. آنها می توانند این عملکرد را حتی با افزودن بازیکنی مانند فونته بهتر هم بکنند. مدافع پرتغالی و ۳۲ ساله ای که چند ماه قبل با تیم ملی پرتغال قهرمان جام ملت های اروپا شده است. اگر بنا به هر دلیلی این انتقال صورت نگیرد یونایتد هنوز هم فیل جونز و مارکوس روخو را روی نیمکت دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد - نمره دهی به بازیکنان در بازی با ساوتهمپتون

مورینیو همچنین در نظر دارد تا یک دفاع راست نیز به تیم اضافه کند. فابینیو ، بازیکن برزیلی موناکو فرانسه که در زمانیکه مورینیو در رئال مادرید حضور داشت ، در تیم جوانان این باشگاه توپ می زد نیز بازیکنی است که در این مدت به انتقال به الدترافورد نزدیک شده است. مدیر برنامه این بازیکن ۲۳ ساله نیز خورخه مندز است. هر چند عملکرد درخشان آنتونیو والنسیا در این پست و همچنین حضور متئو دارمیان و تیموتی فوسو منساه ، سران یونایتد و مورینیو را متمایل به جذب یک مدافع میانی کرده است.

fabinho

آندرس پریرا نیز به نظر می رسد که تا پایان نقل و انتقالات یونایتد را به صورت قرضی ترک کند تا زمان بیشتری برای بازی در تیم اول را بدست بیاورد. پریرا در چند هفته گذشته با تیم رزرو ها تمرین کرده است و یونایتد ترجیح می دهد تا او به تیمی لیگ برتری برود تا اینکه در چمپیون شیپ بازی کند.

موضوع دیگری که نیاز به تصمیم گیری از سوی مورینیو و سران یونایتد دارد ، بحث باستین شواین اشتایگر است. بازیکنی که چند روز قبل اعلام کرد که یونایند تنها باشگاهی است که در اروپا برای آن بازی می کند. پنجره نقل و انتقالات در چین بسته شده و تنها گزینه موجود برای این بازیکن در صورت نماندن در منچستر یونایتد جدا شدن به صورت توافقی از باشگاه و رفتن به لیگ آمریکا به صورت بازیکن آزاد است. حقوق هفتگی این بازیکن ۳۲ ساله آلمانی ، ۲۰۰ هزار پوند است.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - فوری:باستین شوان اشتایگر در صحبت های جدید خود اعلام کرده است که منچستر یونایتد آخرین باشگاه اروپایی وی خواهد بود

همچنین تمایل فیل جونز برای بازی به صورت هفتگی در لیگ برتر می تواند امید های استوک سیتی را برای انتقال قرضی این بازیکن ۲۴ ساله زنده کند. به نظر نمی رسد که نام فیل جونز در ترکیب بازی مقابل هال سیتی قرار بگیرد همانطور که وی در بازی مقابل لستر ، بورنموث و ساوتهمپتون در فهرست ۱۸ نفره حضور نداشت.

یونایتد همچنین به دنبال منتقل کردن ویل کین ۲۳ ساله به تیمی دیگر چه به صورت قرضی و چه به صورت قطعی هستند.

 

 

۰ Comments