جایگزین مسیر

کارول:فرگوسن اجازه نخواهد داد دخه‌آ از یونایتد برود

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۱

روی کارول، دروزاه بانی که زمانی از قفس توری منچستریونایتد دفاع می کرد حالا در مورد مهم ترین موضوع روز باشگاه اظهار نظر کرده است: “من مطمئنم فرگوسن به دخه‌آ اجازه نخواهد داد اولدترافورد را ترک کند!”

به گزارش بی بی سی، این روزها اخبار متفاوتی در مورد انتقال دخه آ به باشگاه بارسلونا شنیده می شوند. این شایعات بعد از اعلام خبر جدایی والدس از نیوکمپ قوت گرفته اند. گفتنی است این دروازه بان جوان اسپانیایی در سال 2011 با قراردادی 18 میلیون پوندی به اولدترافورد آمد.

کارول افزود: “من واقعا برای او ناراحت هستم. وقتی بازیکنی اشتباه می کند طرفداران تا مدت ها این اشتباه را به خاطر می آورند و اوضاع برای دروازه بان ها وخیم تر است. در چنین شرایطی شما به حمایت سرمربی تیم نیاز دارید و به نظر من سر الکس فرگوسن به خوبی از این دروازه بان جوان اسپانیایی دفاع کرده است.”

این دروازه بان اهل ایرلند شمالی این روزها برای المپیاکوس یونان بازی می کند. وی در ارزیابی عملکرد دخه‌آ می گوید: ‌”به نظر من او دروازه بان جوان و قابلی است که مشکلات زیادی را از سر گذرانده است. ساختار تیم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و آنها کم کم به هارمونی می رسند.”

وی در ادامه به خاطرات خود از منچستریونایتد پرداخت: “من چهار سال در اولدترافورد حضور داشتم و البته اشتباهات متعددی هم مرتکب شدم. منچستریونایتد یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین باشگاه های دنیاست و اگر دروازه بان این تیم دچار اشتباه شود  فشار شدیدی متحمل خواهد شد.”

دخه‌آ در آخرین بازی یونایتد که با تساوی 1-1 در برابر تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین به اتمام رسید واکنش های جالبی داشت و بارها دروازه تیم را از فروپاشی نجات داد اما گل دمپسی در وقت های اضافی 3 امتیاز را از یونایتد گرفت. کارول در این باره افزود: “او عملکرد درخشانی در بازی در برابر تاتنهام داشت و از روی یک سانتر گل خورد. من فکر می کنم دخه‌آ به خوبی می داند که باید روی توپ هایی که از جناحین روی دروازه سانتر می شوند مطمئن تر عمل کند. وی جوان است و می تواند با تمرین بیشتر و کسب تجربیات مختلف به یک دروازه بان ششدانگ برای یونایتد تبدیل شود!”

۰ Comments