جایگزین مسیر

وین رونی: کار با مورینیو لذت بخش است

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۵

وین رونی: کار با مورینیو لذت بخش است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – وین رونی میگوید که مورینیو تمرینات بسیار سخت و فشرده ای  را برای بازیکنان منچستر قرار داده است اما او با کار کردن با این مربی لذت فراوانی میبرد .

مورینیو پس از اخراج شدن از باشگاه چلسی به عنوان سرمربی باشگاه منچستر یونایتد انتخاب شد و جایگزین لوییس فن خالی شد که به پایان راه در باشگاه منچستر یونایتد رسیده بود .

مورینیو که در هفته های اخیر در زمین تمرینی کارینگتون مشغول تمرین دادن بازیکنان بود قرار است برای اولین بار به عنوان مربی منچستر در ورزشگاه اولدترافورد شاگران خود را رهبری کند .

رونی میگوید :

همیشه کار کردن با مربی جدید بسیار لذت بخش است اما وقتی شما زیر نظر مربی با افتخارات فراوان مانند مورینیو کار میکنید این بسیار لذت بخش است . او با خود ذهنیت پیروزی را به ارمغان می اورد .

منچستر یونایتد باشگاهی بسیار بزرگ است و همگی از شما پیروزی را میخواهند و شما باید همیشه فقط وفقط به پیروزی فکر کنید و کاری جز این نمیتوانید بکنید .

این فشار را بر روی بازیکنان زیاد میکند اما ما امسال سخت مشغول تمرین هستیم و اماده هستیم که در تمامی مسابقات اماده ظاهر بشویم .

خوزه با بازیکنان بسیار بزرگی کار کرده است . تمرینات او بسیار سخت اما لذت بخش است . ما کاملا اماده ایم و سخت تمرین میکنیم . ما میدانیم که فصلی طولانی در انتظار ماست .

 

۰ Comments