جایگزین مسیر

کالدرون:یونایتد تمایل به جذب رونالدو دارد

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۲

رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید, رامون کالدرون تایید کرد که مذاکراتی بین منچستریونایتد و رئال مادرید صورت گرفته است تا کریستیانو رونالدو به الدترافورد برگردد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – او که عصر امروز با Sky Sports درباره وضعیت بیل و رونالدو مصاحبه می کرد, تایید کرد که مذاکراتی بین دو باشگاه در تلاش برای بازگرداندن رونالدو به الدترافورد در تابستان امسال صورت گرفته است.

او گفت: به نظر می رسد منچستریونایتد تمایل دارد که او را برگرداند. من می دانم که مذاکراتی صورت گرفته, جایی که آنها علاقه خود را نشان داده اند.

این گفتگو تنها مصاحبه کالدرون در چند روز گذشته با رسانه های بریتانیایی نمی باشد, دیروز او با TalkSport مصاحبه ای داشته که در آن مصاحبه, درباره وضعیت رونالدو صحبت هایی داشته است.

“چیزی که ما می دانیم این است که رونالدو با تمام نگرش و رفتاری که رئیس از خود نشان می دهد, خوشحال نیست. در آغاز فصل گذشته, او سعی کرد که با رئیس درباره تمدید قرارداد خود صحبت کند اما مذاکرات به خوبی پیش نرفت.”

“اکنون من می دانم که او خواستار 20 میلیون یورو (17/5 میلیون پوند) خالص در هر فصل می باشد. امری که به نظر می رسد برای رئال مادرید سخت باشد تا بپذیرد, زیرا در مجموع باشگاه باید حول و حوش 40 میلیون پوند در سال به او بدهد و این شرایطی است که اکنون حکمفرما است.”

گفته می شود رونالدو می خواهد زمانی در طول دوران حرفه ای بازیگری خود, به الدترافورد برگردد, رئال مادرید شاید قصد دارد تا پول خوبی در تابستان امسال دریافت کند به جای اینکه خرید 80 میلیون پوندی خود را با قیمتی کم از دست بدهد زمانی که قرارداد این بازیکن با مادرید در تابستان 2015 به پایان خواهد رسید.

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد شاید آرزوی هواداران بسیاری باشد, با قضیه رفتن بیل به رئال و صحبت های شخصی که مقام بالایی داشته همانند کالدرون که می گوید رونالدو خوشحال نیست, شاید این رویا به حقیقت بپیوندد.

۰ Comments