جایگزین مسیر

کاپیتان رونی: بازی با استون ویلا بسیار مهم است و نباید امتیاز از دست دهیم

by | فروردین , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

این روزها شیاطین سرخ عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته اند و با روحیه ای عالی به مصاف استون ویلا خواهند رفت. یونایتد امسال هدف اصلی اش کسب سهمیه لیگ قهرمانان می باشد و با توجه به فشردگی امتیاز بین 5 تیم بالای جدول انها نباید امتیاز از دست دهند زیرا ممکن است در یک ان سهمیه را از دست بدهند.

حال وین رونی کاپیتان منچستریونایتد پیش از رویارویی تیمش مقابل استون ویلا در اخرین مصاحبه اش اذغان کرده که بازی با استون ویلا بسیار مهم و حیاتی می باشد و نباید ان را دست کم بگیریم و امتیاز از دست دهیم.

کاپیتان گفت:

 من واقعا از برد در انفیلد خوشحالم عالی بازی کردیم بازی در انفیلند یک بازی 6 امتیازی بود! اما اگر روز شنبه مقابل استون ویلا بازی را ببازیم من به شما میگویم که برد مقابل لیورپول هیچ اهمیتی نداشت زیرا ممکن است دوباره فاصله مان با لیورپول کم شود. اما اگر بازی را ببریم بسیار عالی خواهد بود و از نظرمن 3 امتیاز بازی مقابل استون ویلا اهمیت بیشتری دارد. هنوز تا پایان لیگ 8 بازی مانده است و من فکرمیکنم به راحتی سهمیه را خواهیم گرفت همه چیز به خودمان بستگی دارد و باید در بازی های پیش رویمان بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتایج عالی را کسب کنیم و من به ان ایمان دارم. هدف ما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و اگر به خودمان باور داشته باشیم به راحتی به هدفمان خواهیم رسید.

گفتنی است منچستریونایتد روز شنبه ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران باید میزبان تیم استون ویلا باشد.یونایتد اکنون در رده چهارم جدول قراردارد و فاصله اش با تیم رده دومی منچسترسیتی فقط 2 امتیاز می باشد و احتمال انکه شیاطین در فصل جاری نایب قهرمان لیگ برتر شوند دور از ذهن نمی باشد.

 

۰ Comments