جایگزین مسیر

کاپیتان کریک:اینجا جاییست که ما به آن تعلق داریم

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۶

کاپیتان کریک:اینجا جاییست که ما به آن تعلق داریم

پایگاه هواداران منچستریونایتد – مایکل کریک اعلام کرد مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا جاییست که شیاطین سرخ به آن تعلق دارند.

منچستریونایتد باید چهارشنبه شب در ورزشگاه خانگی سویا مقابل این تیم قرار بگیرد.باور کردنی نیست اما این اولین بار پس از سال ۲۰۱۴-۲۰۱۳ است که شیاطین سرخ در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا حاضر میشوند.

کاپیتان در مصاحبه با MUTV اعلام کرد باید همچون گذشته حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان،یک امر کاملا عادی برای باشگاه باشد:

حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان چیزیست که ما باید از خودمان انتظار داشته باشیم.ما نباید از این مساله ذوق زده شویم بلکه باید آن را جزو استانداردهای باشگاه بدانیم.ما همیشه باید در این رقابت ها حضور داشته باشیم و برای حضور در مراحل پایانی آن بجنگیم.این جاییست که ما به آن تعلق داریم و هر سال باید مانند امسال به آسانی به مراحل حذفی برسیم.

این هشتمین باریست که کریک با یونایتد به این مرحله میرسد.او همچنین بخشی از تیمی بود که در سال ۲۰۰۸ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.کریک در این مورد عنوان  کرد:

چند سال قبل اوضاع کاملا فرق میکرد.ما هر فصل بازی های بزرگی را در این رقابت ها با موفقیت پشت سر میگذاشتیم و به فینال راه پیدا میکردیم.این تبدیل به یک اتفاق عادی برای ما شده بود.ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا دوباره به همان سطح برسیم.این بازی ها باید برای ما کاملا عادی باشند.

کریک در این فصل برای آخرین بار بازی در این رقابت ها را تجربه خواهد کرد و مصمم است به تیمش کمک کند که تا جایی که میتواند در این رقابت ها بالا رود:

برای من،این احتمالا آخرین فصل بازیگریست و در این هنگام شما احساس متفاوتی نسبت به گذشته خواهید داشت.من نمیخواهم بازی های بزرگ را در آخرین فصل حضور خود به عنوان بازیکن از دست بدهم.

۰ Comments