جایگزین مسیر

کاگاوا: به بازیهای بیشتر نیاز دارم

by | مهر , ۲۴ , ۱۳۹۲

شینجی کاگاوا، هافبک ژاپنی منچستریونایتد می گوید کمبود حضور در ترکیب اصلی یونایتد، روی بازی های او در تیم ملی کشورش تاثیر منفی گذاشته است.

کاگاوا نگرانی هایش از بابت کمبود بازی در یونایتد را با تایید این موضوع که نقش کمرنگش در الدترافورد روی عملکردش در تیم ملی ژاپن تاثیرگذار بوده، ابراز کرده است. هافبک سابق دورتموند در این فصل فقط یک بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشته و مویز تاکید کرده که برنامه نامنظم پیش فصل برای این هافبک ژاپنی، او را از آمادگی دور کرده است.

دیوید مویز دلایل تاکتیکی را مسبب تعویض کاگاوا در بازی با وست بروم که منجر به شکست 2-1 یونایتد شد دانست و همچنین در توصیف علت غیبت‌های شینجی در این فصل، گفت که او باید تمام ترکیبی که از سر الکس فرگوسن به جا مانده را به مرور زمان ارزیابی کند.

بعد از بازی‌های تیم ملی ژاپن با صربستان و بلاروس، کاگاوا تایید کرده که به حضور منظم در ترکیب اصلی یونایتد نیاز دارد.

“در اینجا موضوع آمادگی مطرح است. جو بازی در تیم ملی با جو بازی در یونایتد متفاوت است، اما شما همیشه از اینکه  به طور منظم بازی کنید احساس خوبی پیدا می کنید. شاید به این دلیل که من در مدت اخیر کمتر برای باشگاهم بازی کرده ام، انتظار نداشتم در این دو بازی برای کشورم عملکرد مناسبی داشته باشم. در این بازیهای سخت من باید عملکرد خودم را بهتر کنم. بعد از این دو بازی، من از نظر شخصی به شدت احساس می کنم که به بازی های بیشتری نیاز دارم و از نظر تیمی، ما کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم. ما حالا باید به باشگا هایمان برگردیم و مشکلاتی که در این دو بازی با آنها مواجه بودیم را رفع کنیم.”

مویز برای بازی شنبه مقابل ساوتمپتون کلورلی را در اختیار ندارد، اما به احتمال فراوان پن پرسی و فلینی به این بازی می رسند.

۰ Comments