جایگزین مسیر

کاگاوا خودش را آماده می کند

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۲

شینجی کاگاوا پس از اینکه کمی دیرتر به اردوی تیم در تور پیش فصل اضافه شد, اکنون مشغول تمرینات شخصی خود است تا به آمادگی کامل برسد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – انتظارت زیادی از این بازیکن ژاپنی در فصل پیش رو می رود و او خوشحال است که شانس بازی کردن برابر تیم سابق خود سرزو اوزاکا در روز جمعه را دارد.

پس از همراهی کردن تیم ملی کشورش در جام کنفدراسیون ها, او مصمم است تا به نهایت آمادگی خود در آستانه بازی اول تیم در رقابت های لیگ برتر برابر سوانزی در ماه آینده دست یابد.

او در کنفراس مطبوعاتی گفت: بازی فردا برابر تیمی است که باعث شده است من در سطح جهانی فوتبال بازی کنم. طرفداران و حامیان من بازگشته اند تا بازی مرا در باشگاهم ببینند و من می خواهم نهایت تلاشم را در این بازی انجام دهم.

“وضعیت فعلی من اینگونه است که من تازه به تیم ملحق شده ام و زمانی که در تعطیلات بودم به طور انفرادی تمرین می کردم زیرا من نیاز دارم که به شرایط آمادگی فعلی دیگر بازیکنان برسم. من فکر می کنم که اولین بازی فصل بسیار مهم خواهد بود, بنابراین من نمی خواهم خودم را مصدوم کنم اما می توانم قول دهم که در بازی فردا من بهترین بازی ام را ارائه خواهم کرد.”

او قبول دارد که رقابت برای پست ها در تیم با تغییر مربی همچنان ادامه دارد, او که 17 بار برای یونایتد در فصل موفقیت آمیز گذشته به میدان رفت, تشخیص می دهد که دوباره قرار گرفتن در ترکیب دیوید مویس چلشی خواهد بود اما این هافبک تهاجمی هدف خود را تحت تاثیر قرار دادن مربی جدید گذاشته است.

“سال گذشته, من به این مسئله پی بردم که در درون تیم رقابت برای اینکه من از ابتدا در ترکیب قرار بگیرم, بسیار زیاد است. من می دانم که یونایتد باشگاه بزرگی است و چنین مسئله ای اتفاق می افتد.”

“من واقعا نیاز دارم که نتایج تلاش های خود را نشان دهم و کارهای بسیار زیادی وجود دارد که من باید انجام دهم مانند هر روز به سختی کار کردن. من فردا زادگاهم بازی خواهم کرد و می خواهم بر روی بازی تمرکز کنم تا بتوانم بهترین عملکردم را نشان دهم.

۰ Comments