جایگزین مسیر

کاگاوا هیجان زده از شروعی تازه زیر نظر فن خال

by | تیر , ۲۷ , ۱۳۹۳

هافبک ژاپنی منچستریونایتد در زمان حضور مویز در یونایتد نتوانست فرصت آنچنانی پیدا کند اما امیدوار است تحت نظر فن خالا بازی های خوبی انجام دهد و این مربی هلندی را تحت تاثیر قرار دهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شینجی #کاگاوا چشم به “شروعی تازه” به همراه #منچستریونایتد زیر نظر لوئیز فن خال دارد.

این بازیکن 25 ساله در فصل گذشته به طور ثابت نقشی در ترکیب دیوید مویز نداشت. با درخشش عدنان یانوزای و خرید خوان ماتا در زانویه, جایگاه این هافبک ژاپنی بیش از پیش به خطر افتاد.

اما اکنون کاگاوا آماده است تا به هم تیمی های خود در یونایتد ملحق شود و تحت نظر سرمربی جدید کار کند. کاگاوا در این باره گفت:

من به طور شگفت انگیزی هیجان زده شده ام.

اکنون این شروع تازه ای است و من احساس می کنم دوباره سرشار از انرزی شده ام. همه چیز به بازیکنان بستگی دارد تا نتایجی که ما می خواهیم را بدست بیاورند. من اشتیاق شدیدی دارم تا عملکرد خوبی از خودم بجا بگذارم.

من اهمیت بیشتری به بازی خودم می دهم و این چالش جدید را با اشتیاقی فراوان می پذیرم.

کاگاوا تورنمنت بدی نیز در برزیل به همراه ژاپن پشت سر گذاشت, حتی او جایگاه خودش را نیز در ترکیب اصلی ازدست داد تا با قرار گرفتن در قعر جدول گروه خود, به کشورشان بازگردند. اما این هافبک سابق دورتموند مصمم است تانتایج فصل گذشته را جبران کنند. او می افزاید:

فصل گذشته ناامید کننده ترین تجربه زندکی من بود. اینکه چطور من از این مسئله به عنوان نقظه مثبتی استفاده خواهم کرد, تنها بستگی به سخت کوشی من دارد.

۰ Comments