جایگزین مسیر

کرگر: فکر نمیکنم فالکائو در یونایتد بماند

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هوارداران منچستریونایتد در ایران. به گفته جییم کرگر به احتمال زیاد فالکائو در یونایتد نخواهد ماند

جیمی کرگر که به عنوان کارشناس اسکای اسپورتس فعالیت می کند در تحلیل تساوی 1-1 یونایتد مقابل وستهام اینگونه گفت:

” فکر میکنم فن خال با مشکلی در خط حمله مواجه شده است.

فکر نمیکنم فالکائو در یونایتد باقی بماند ، این کاری است که یونایتد باید در بخش حمله خود انجام دهد.

وستهام در نیمه اول به وسیله ساخو و والنسیا انرژی و جنب و جوش زیادی داشت تا به پشت خط دفاع یونایتد برسد اما فالکائو و فن پرسی در انجام چنین کاری موفق نبودند. انها – به خصوص  فن پرسی- فقط در زمین قدم می زدند و مشکلات خاصی برای مدافعین وستهام به وجود نیاوردند.

وقتی که یونایتد در عرض کار میکرد فالکائو فقط به تماشای توپ ایستاده بود و به راحتی توسط مدافعین مارک میشد. او باید به فضا های خالی فرار میکرد.من هیچ گونه حرکت ، انرژی و سرعتی در این دو (فالکائو و فن پرسی)مشاهده نکردم و این در تضاد کامل با مهاجمین وستهام بود.یونایتد مشکلات زیادی در خط حمله خود دارد. همه می گویند که انها به مدافع نیاز دارد اما این در حالی است که آنها یکی از بهترین رکورد های دفاعی در لیگ را دارند.بدون شک بخش اعظمی از این رکورد را مدیون دروازبانشان هستند اما مشکلات اصلی آنها در سوی دیگر زمین است و من هرگز فکر نمیکنم که فالکائو در یونایتد باقی بماند.

او در خصوص وین رونی نیز افزود:

JS56342142

پست رونی اشتباه است. او توپ را در محوطه جریمه تنها 1 یا 2 بار لمس کرد و او مانند یک هافبک تدافعی بازی میکرد.این باعث تعجب است که چرا فن خال او را به خاطر دو مهاجم کم تحرک در خط حمله بازی نمی دهد تا گل بزند و موقعیت ایجاد کند.فن پرسی و فالکائو کمتر از دخیا توپ را لمس کردند ، همین جمله تمام قصه را بیان میکند.”

کرگر همچنین درباره گل تساوی یونایتد نیز اظهار نظر کرد:

وستهام فشار را تحمل میکرد و میگویند که یونایتد شانسی به گل رسید اما این شانسی نبود. آنها بار دیگر این کار  را کردند آنها این کار را دفعات زیادی انجام دادند. دفعات زیادی است که آنها خوب نبوده اند اما توانسته اند تا امتیاز بگیرند. من فن خال را به خاطر آوردن فلینی تحسین می کنم. من او را برای نشان دادن توانایی هایش تحسین میکنم و گل نیز از همین راه به ثمر رسید.

۰ Comments