جایگزین مسیر

کریسـتـال پـالاس پـیشنـهادات را بـررسی می کـند

by | دی , ۱۴ , ۱۳۹۱

چند باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن ویلفرد زاها شده اند.

استیو پریش رئیس باشگاه کریستال پالاس می گوید که عقاب ها آماده هستند پیشنهادات برای ویلفرد زاها را بررسی کنند اما انتظار می رود که تا بعد از پنجره ی نقل و انتقالات ژانویه این مهاجم در “سل هارست پارک” بماند.

زاها که یکی از بهترین استعدادهای فوتبال انگلستان است، با 20 سال سن یک فصل موفق را پشت سر گذاشته است و پنج گلی که او به ثمر رساند به پالاس کمک کرده است که تا به رتبه ی سوم چمپیونز شیپ صعود کند.

در میان تیم هایی که با انتقال زاها لینک شده اند تیم های آرسنال، منچستر یونایتد، تاتنهام و لیورپول دیده می شوند.

پریش به talkSPORT گفت که او انتظار ندارد که زاها در این ماه فروخته شود.

او گفت: “در حال حاضر ما بر روی تلاش برای صعود از این لیگ تمرکز کرده ایم و بهترین راه برای انجام این کار، اضافه کردن بازیکن هایی است که به آنها نیاز داریم و همچنین از دست ندادن بازیکنانمان است.”

” من فکر می کنم او تا تابستان در پالاس خواهد ماند. او خودش گفت که واقعا می خواهد همراه با باشگاه پیشرفت کند. ”

” او یک پسر فوق العاده است و از وقتی که 12 ساله بود، او با ما بوده است و من می دانم که او می خواهد برای کمک به ما پیشرفت کند و شما می توانید ببینید در زمین چقدر سخت تلاش می کند تا آن را به دست آورد. ”

” من فکر می کنم او تا تابستان یک بازیکن کریستال پالاس خواهد بود و سپس ما (شرایط را) را بررسی خواهیم کرد. ”

با این حال، پریش پذیرفت که پالاس در موقعیتی نیست که تمام پیشنهادات را فورا رد کند و هر گونه پیشنهادی را بررسی خواهد کرد.

” بدیهی است که ما هر پیشنهادی را بررسی می کنیم، زیرا ما دیوانه نیستیم. ”

” اگر ما احساس کنیم که ما می توانیم با انتقال مهاجم باشگاه کارهای معینی انجام دهیم، پس ما این کار را انجام خواهیم داد. بنابراین، هرگز نمیگوئیم هرگز، اما در حال حاضر تلاش ما بر نگه داشتن همه بازیکنان تیم متمرکز شده است. “

۰ Comments