جایگزین مسیر

کریک:تیم های زیادی به دنبال قهرمانی هستند

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۲

مایکل کریک معتقد است منچستریونایتد باید برای قهرمانی در وسیع ترین رقابت برای قهرمانی در تاریخ لیگ برتر, تلاش بیشتری کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه منچستریونایتد با قدرت فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد, اکنون این تیم قهرمان می خواهد از مقام قهرمانی خود دفاع کند اما بدون شک آنها با رقیبان سرسختی همچون منچسترسیتی, چلسی و همچنین رقیب چند ساله یونایتد, آرسنال و تیم بسار بهبود یافته تاتنهام هاتسپر روبرو هستند.

رقابت های فصل آینده لیگ برتر کمی متفاوت تر از گذشته می باشد, هر سه تیم بالای جدول در سال گذشته, امسال مربیان جدیدی در تیم خود می بینند, دیوید مویز در یونایتد, پلگرینی در سیتی و مورینیو در استمفورد بریج.

در کنفرانس مطبوعاتی امروز, کریک که تا به حال 5 بار قهرمان لیگ برتر شده است, هنگامی که از او درباره رقابت بی نظیر گسترده تیم ها در فصل آینده, سوال شد, او به سختی وظیفه ای که در پیش دارند, اذعان نمود.

مایکل گفت :  این سوال سختی است. هر سال خوشبینی تازه ای درباره لیگ گفته می شود و مردم می خواهند آن فصل هیجان انگیزترین فصلی باشد که تاکنون به چشم دیده اند. در پایان فصل, در چند سال اخیر, تیم های مشابهی در بالاهای جدول بوده اند. همانند ما, منچسترسیتی و چلسی نیز مربیان خود را تغییر داده اند, بنابراین احساس متفاوتی وجود دارد.

تمام این تیم ها, ترکیب های قوی دارند و بهترین تیم ها در صدر خواهند بود. ما باور داریم که درست در صدر جدول خواهیم بود اما مطمئنا سخت خواهد بود. به احتمال زیاد 5 یا 6 تیم هستند که تصور می شود شانسی برای قهرمانی داشته باشند یا در مکان های دوم یا سوم جدول قرار بگیرند. اما اگر ما بهتر از همیشه نباشیم,  باید به اندازه لازم خوب باشیم.

در راستای آمادگی برای بازی فردا, یونایتد اخیرا به مدت یک هفته مشغول تمرین در سیدنی بوده است و کریک امیدوار است تا در بازی فردا به میدان رود و از امکانات و شرایط شهر سیدنی نیز بسیار راضی است.

کریک افزود: ما هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. من خوشحالم که به اینجا آمدم و از بودن در اینجا نیز لذت بردم. از روزی که یا اینجا آمدیم تا روزی که از اینجا می رویم هشت روز می شود. این هشت روز برای ما مهم بوده است. ما نیاز داشتیم تا به درستی خودمان را آماده کنیم, ما نیاز داریم که خودمان را در شرایط خوبی از لحاظ جسمانی قرار دهیم,  و به ما فرصت خوبی داده شده است.

زمینی که در آن به تمرین می پرداختیم, عالی بود, ما می توانستیم از سالن بدنسازی استفاده کنیم و انگار از خانه خودمان به دوباره خانه خود سفر کرده ایم. ما زمانی که به منچستر برگردیم همین کارها را دنبال خواهیم کرد. هفته خوبی برای ما بود.

۰ Comments