جایگزین مسیر

کریک:پایان قوی داشتیم

by | فروردین , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-مایکل کریک می خواهد در چند بازی باقی مانده نتایج خوبی کسب کنند تا با نتایج خوب به دنبال جبران همه چیز در فصل آینده باشند.

این هافبک گفت شکست در برابر بایرن مونیخ با نتیجه 4-2 واقعا سخت بود و این نتیجه واقعا تلخ برای ما به حساب می آمد ولی یونایتد تمام تلاشش را در این بازی به کار برد.

شیاطین سرخ در مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در برابر بایرن نتیجه را واگذار کردند و از صعود به مرحله بعد باز ماندند یونایتد پس از به ثمر رساندن گل بسیار زود گل تساوی را دریافت کردند و در نتیجه 3-1 بازی را واگذار کردند.

کریک به اسکای گفت:ما با تلخی این بازی را واگذار کردیم و زمین را ترک کردیم ما گلی عالی را به ثمر رساندیم ولی بعد از گذشت 20 ثانیه گل تساوی را دریافت کردیک که واقعا زجر آور است.

ما پس از آن می توانسیتم بازی را 2-1 کنیم در آن موقعیت دنی ولبک با پاس خود رونی را در موقعیت خوبی قرار داد ولی قدر این موقعیت را ندانستیم من نمی دانم آن صحنه یا در نیمه اول که باز موقعیتی برای ما به وجود آمد ما چه نتیجه های کسب می کردیم آنها مالکیت توپ را به خوبی در اختیار داشتند ولی ما به خوبی بازی کردیم ما بعد از به ثمر رساندن گل بازی را رها کردیم و باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

کریک اصرار دارد باید این فصل را به خوبی به پایان ببریم تا در فصل بعد به خوبی بتوانیم تیم را بازسازی کنیم و شرایط تیم بهتر شود اگر چه برای فصل بعد نیز کار دشواری پیش رو داریم.

ما در فصل آینده لیگ قهرمانان احتمال دارد با این وضع جدول راه پیدا نکنیم و ما باید به خوبی نتایج را در این چند هفته باقی مانده به خوبی پیش ببریم ما در دنیا باشگاه بزرگی می باشیم و باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

ما امشب می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم اما ما می دانستیم که با حذف در این جام دیگر شاید نتوانیم در فصل بعد لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم چون در لیگ نیز شانس زیادی نداریم ما مسئول این نتیاج هستیم این مدت برای ما طولانی گذشت ما بسیار در این فصل بد کار کردیم و ما در لیگ قهرمانان نیز با کسب نتایج نسبتا خوب حذف شدیم لیگ قهرمانان جایی بوده است که همیشه ما در آن حضور داشته ایم و من مطئنم آینده ای نه چندان دور با قدرت به این رقابت ها باز می گردیم.

او اضافه کرد:من فکر نمی کنم شکست در برابر بایرن با این نتیجه بد باشد ما می توانیم در ادامه فصل تلاش خود را انجام دهیم تا شاید بتوانیم کاری را انجام بدهیم ما در فصل آینده می توانیم با یک تیم خوب به شرایط ایده آل برگردیم این از همه مهمتر می باشد.

۰ Comments