جایگزین مسیر

کریک:یونایتد نیاز به بازی های بهتری دارد

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –کریک معتقد است که یوناید باید هر چه زودتر به شرایط خوب خود بازگردد و مانند فصل پیش نتایج خوب خود را ادامه دهد.

.

.

.

.

.

.

.

.

مایکل کریک هافبک یونایتد معتقد است که امسال در خط حمله هیچ مشکلی وجود ندارد و واقعا این بی انصافی است که در هر بازی 1 گل به ثمر برسانیم این واقعا بد است چون موقعیت های بسیار خوبی را به گل تبدیل نمی شوند.

دیوید مویس در این فصل فقط 4 بازی در لیگ برتر را با پیروزی به پایان رسانده است و در لیگ قهرمان نسبتا خوب عمل کردیم و باید هر چه زودتر به شرایط آرمانی خود برسیم.

منچستر یونایتد که حال حاضر در شرایط بدی به سر می برد تنها با 11 امتیاز در رده هشتم جدول و با اختلاف 8 امتیاز با آرسنال می باشد کریک می گوید یونایتد هر چه سریع تر باید نتایج را به سود خود کند و امتیاز کامل را بگیرد تا هر چه زودتر به رده های بالا جدول برسد.

همچنین افزود شرایط فعلی ما زیاد بد نیست و در حمله قوی هستیم باید از این فاکتور به خوبی استفاده کنیم تا هر چه زودتر یونایتد واقعی را تماشاگران ببینند.

شما در حال حاضر نگران موقعیت یونایتد هستید و تماشاگران حق دارند که از این نتایج ناراحت باشند ولی به زودی یونایتد واقعی را تماشاگران می بینند.

یونایتد امسال در خانه مقابل چلسی و ساوتهمتون مساوی کرده است و مقابل سیتی لیورپول باخته است این واقعا بد است ولی ما تلاش خود را می کنیم تا هر چه سریع تر نتایج خود را بهبود ببخشیم.

کرکی افزود این نتایج واقعا نا امید کنندست ولی ما در بازیهایی که انجام دادیم یک هدف را دنبال می کنیم و آن پیروزی مقابل حریفان است ولی تا به این جای فصل با بدشانسی مواجه شده ایم ولی من قول می دهم که در بازی های بعدی بهترین نتایج را بگیریم و تماشگران را خوشحال کنیم.

این یک چالش بزرگ برای ما می باشد و ما باید در بازی شنبه مقابل استوک سیتی بازی را به سود خود تمام کنیم.

بازی ساوتهمتون هم اگر نگاه کنید میبینید که ما موقعیت های زیادی را داشتیم و باید با اختلاف چند گل این بازی را میبردیم و تا دقایق آخر 1-0 جلو بودیم و ما از روی یک موقیعت از روی کرنر گل مساوی را خوردیم و شاید در این قضیه دفاع مقصر باشد ولی این بازی را دیگر فراموش کردیم و منتظر بازی شنبه هستیم.

به نظر من این حاشیه های کوچک خوب است در هر بازی این قدرت ما را زیاد می کند.

اگر بازی های ما را تماشا کرده باشید می فهمید که بازی های خوبی را به نمایش گذاشته ایم ولی با بدشانسی این بازی ها به سود ما تمام نشده است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در بازی های بعدی تمام امتیازات را به دست آوریم.

همچنین کریک از بازی رونی در این فصل به وجد آمده است و گفته است او فوق العاده است و همچنین در سالروز تولد رونی که پنچ شنبه بوده است کریک با رونی به شوخی و خوشحالی پرداخته است و از این که رونی به بهترین شرایط خود رسیده است خوشحال است.

او اظهار داشت ما به دنبال بهبود تیم هستیم ما  بازیکنان بزرگی را در تیم داریم نگاه کنید به رایان گیز او 39 سال سن دارد او باور نکردنی است او در این سن نیز تمام تلاش خود را برای یونایتد انجام می دهد به عنوان مثال او در بازی با سوسیداد که چهارشنبه انجام شد بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت او واقعا یک اسطوره است.

من به نظر من رونی نیز در حال حاضر که 28 ساله شده است وارد یک شرایط تازه شده است او واقعا پیشرفت کرده است من معتقدم او میتواند به پیشرفت خود در 30 به بالا نیز ادامه دهد بر خلاف بعضی ها که می گویند که آخرین پختگی بازیکنان در سن 28 سالگی تا 29 سال است ولی من می گویم رونی بیشتر از این پیشرفت می کند او فوق العاده است.

کریک در جواب به این سوال که این فصل شرایط مهاجمان بهتر شده است”من نمی دانم باید صادق باشیم  نمی توان به این سوال جواب داد.

به عنوان بازیکن باید همیشه به پیشرفت خود ادامه دهید تا تیم نیز رو به بالا حرکت کند.

“من معتقدم با وجود بزرگانی در تیم می توانیم موفقیت های زیادی را کسب کنیم”

۰ Comments