جایگزین مسیر

کریک از سبک زندگی اش میگوید

by | فروردین , ۲۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کریک 33 ساله در حال حاضر بهترین نمایش های دوران حرفه ای خود را ارائه میکند و نقش بسیار مهمی در فرم عالی کنونی منچستریونایتد داشته است.

در 6 بازی اخیر یونایتد کریک از سوی افراد زیادی مورد ستایش قرار گرفته و یکی از عوامل مهم در صعود یونایتد به رتبه سوم جدول بوده است.

عملکرد خوب مایکل کریک همچنین روی هاجسون را به دعوت دوباره ی او به تیم ملی واداشت. با اینکه به نظر میرسد او در انتهای دوران حرفه ایش به سر میبرد اما تاکید میکند که هنوز برنامه های زیادی در سر دارد و بدنبال کسب موفقیتهای بیشتری قبل از آویختن کفشهایش است.

او میگوید برای تناسب اندامش از اسطوره های یونایتد مثل رایان گیگز و پل اسکولز الگوبرداری کرده است.

کریک گفت :

فوتبال نیاز به تمرین و خیلی چیزهای دیگر دارد. اما با پا گذاشتن به سن ، داشتن تعادل در زندگی خیلی مهم است. در سن 33 یا 34 سالگی شما از نوع رفتار بدن تان مطمئن نیستید.

داشتن سبک صحیح زندگی و مراقبت درست از خود ، به من شانس بیشتری میدهد.

احساس میکنم تناسب اندامی که همیشه داشته ام را هنوز هم حفظ کرده ام.

البته نمیخواهم بگویم که میتوانم به اندازه ی رایان گیگزدر این راه موفق باشم. فکر نمیکنم هر کسی بتواند کاری که گیگزی انجام داد را تکرار کند.

اما سعی کرده ام تا از رایان گیگز ، پل اسکولز و گری نویل الگو برداری کنم با داشتن برنامه هایی مانند بدنسازی ، یوگا ، سبک زندگی صحیح ، خوراک صحیح و… رعایت همزمان تمام این موارد به شما این شانس را میدهد تا بتوانید برای سالهای بیشتری به بازی کردن ادامه دهید.

article-2649317-1E7DA5F700000578-308_634x437

وقتی از علاقه ی کریک به سایر ورزشها پرسیده شد کریک به MUTV گفت :

من فوتبال را با هیچ چیز عوض نمیکنم…شاید به جز رانندگی در فرمول 1 ! خیلی دوست دارم آن را امتحان کنم. من عاشق اتومبیل رانی هستم. مسابقات زیادی را دیده ام اما هیچ چیزی مثل تماشای فرمول 1 جذاب نیست. من شیفته ی آن هستم !

 

carcarrick

۰ Comments