جایگزین مسیر

کریک: امیدوارم شکست برابر آرسنال فقط یک اتفاق بوده باشد

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مایکل کریک هافبک با سابقه شیاطین سرخ پس از باخت سنگین یونایتد برابر آرسنال در مصاحبه با MUTV گفت :

ما بازی را به اندازه کافی خوب و سریع شروع نکردیم و چند گل دریافت کردیم. وقتی شما به این شکل چند گل عقب میفتید جبران آن دشوار است. فکر میکنم با گذشت زمان رفته رفته عملکردمان پیشرفت کرد ولی به اندازه کافی خوب نبود.

پس از بازی ما به شدت مایوس شدیم و احتمالا تا چند هفته ی آینده خودمان را بخاطر این شکست سرزنش خوهیم کرد اما باید با نگاه به اهداف بزرگتر دوباره به رقابت بازگردیم. این یک شکست بد بود ولی ما همچنان در بالای جدول هستیم و نیاز داریم که به انتقادات گوش دهیم و قوی تر از قبل برگردیم. بدون شک روز بسیار بدی برایمان بود اما بازیکنان و مربیان با هم این بازی را آنالیز خواهند کرد تا نقاط ضعف را بهبود بخشیم.

امیدوارم که این شکست تنها یک اتفاق بوده باشد زیرا در هفته های اخیر هیچ نشانه ای از آن را شاهد نبودیم. ما بسیار خوب و با ثبات بازی میکردیم و همین دلیل حضورمان در بالای جدول است. فصل را خوب آغاز کردیم و بارها بازیها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم اما هنوز راه طولانی در پیش داریم.

ما به آنها بیش از حد فضا دادیم آنها هم بخوبی از آن فضاها استفاده کردند و باعث برتری شان شد. مرتکب اشتباهات بسیار زیادی شدیم شما میتوانید دلایل زیادی بیاورید که چرا اوضاع درست پیش نرفت ولی موضوع این است که ما بازی را خوب شروع نکردیم و چند گل پیاپی دریافت کردیم همین باعث شد که توی دردسر بیفتیم.

در نیمه دوم با این باور پا به میدان گذاشتیم که میتوانیم یک گل به ثمر برسانیم و به وسیله ی آن دوباره به بازی برگردیم. سخت بود که بتوان سه گل زد اما اگر مارسیال از موقعیت گلی که پیش از پایان نیمه اول داشت استفاده میکرد ما شانس بیشتری برای بازگشت به بازی داشتیم ولی آن توپ با واکنش خوب پیتر چک مهار شد. نیمه دوم را بهتر آغاز کردیم ولی در گلزنی ناموفق بودیم و هرچه بازی جلوتر میرفت فرار مان از شکست سخت تر میشد.

میخواهیم قدرتمند باز گردیم و مدتی هم برای این کار فرصت داریم . دفعه پیش هم با شکست برابر سوانسی به مسابقات ملی رفتیم ولی پس از بازگشت از آن چندین پیروزی متوالی کسب کردیم بنابرین اکنون هم باید پس از وقفه بازیهای ملی دوباره جانی تازه بگیریم و قدرتمندتر از قبل به رقابتها بازگردیم.

Ψ

۰ Comments