جایگزین مسیر

کریک : مارشال بهتر از این هم خواهد شد

by | بهمن , ۲۳ , ۱۳۹۴

کریک : مارشال بهتر از این هم خواهد شد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – مایکل کریک تاثیر فوق العاده آنتونی مارشال را تحسین کرده است و معتقد است که حضور هیجان انگیزش در اولین فصل خود در اولدترافورد را بهبود بخشیده است.

مارشال تاکنون در ۳۰ بازی خود برای یونایتد از تابستان که از موناکو به یونایتد پیوست , ۹ گل به ثمر رساند.این آمار به شدت قابل توجه است و نشان می دهد که حتی با بهبود عملکرد خود می تواند هواداران را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

کاپیتان دوم تیم مایکل کریک معتقد است که یونایتد چشم انداز برتری در امضای قرار با مارشال دارد و تنها نگرانی او این است که هواداران انتظاراتشان , حداقل در کوتاه مدت برای شکوفایی این فرانسوی ۲۰ ساله زیاد باشد.

کریک به MUTV گفت :

میزان توانایی او رو به افزایش است.این پتانسیلی است که قطعا وجود دارد.این آسان که سن او را فراموش کنیم چون فوتبالش چنین چیزی را نشان می دهد و چنین تاثیری در این مرحله دارد.با انتظاراتی که از او است و عملکردی که تا این جا داشته , او عالی بوده است.

کریک ادامه داد :

عملکرد او بسیار خوب بوده است.من فکر می کنم که ما باید درک کنیم که گاهی اوقات او کم فروغ می باشد و بعضی روزها اتفاقات خوبی برای او رخ نمی دهد. و این قابل درک است.اما او در طول زمان این را بهبود می بخشد و یک بهبودی بزرگ در عملکردش در این مدت کوتاه دیده ام.امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و او بهتر و بهتر شود.

گذشته از اهداف و کمک خودش,  یکی از توانمندی های بزرگ مارشال بی تردید, علاوه بر  قدرت دریبلش, سرعت ویرانگر اوست و کریک اذعان می کند که این توانایی کابوسی برای مدافعان رو در رویش است.

کریک با یک لبخند گفت :

به نظر می رسد که او واقعا دونده سرعت نیست اما با توانایی هایش می تواند ۲-۳ متر حریفان را پشت سر بگذارد.

مطمئنا شما نمی خواهید رو در رو با او به دفاع بپردازید , زیرا او بالاخره ضربه خود را به شما میزند و چندین متر شما را جا می گذارد.او در چند بازی گذشته بسیار موثر برای ما بوده است.

۰ Comments