جایگزین مسیر

کریک : والنسیا قهرمانی گمنام

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مایکل کریک هافبک منچستریونایتد از همبازیش آنتونیو والنسیا به خاطر روح ورزشکاری و از خودگذشتگی اش تشکر کرد چرا که این اکوادوری همچنان به فعالیتش در سمت راست منچستریونایتد ادامه می دهد.

والنسیا در غیاب رافائل به خوبی وظیفه خود را انجام داده است و پایه گذار گل اول یونایتد برابر لیورپول در بازی روز یکشنبه بود. کریک احساس می کند هم تیمی اش چیزی شبیه یک قهرمان گمنام است که با  اراده ای پولادین عزم خود را برای موفقیت جزم کرده است.

” آنتونیو یک ورزشکار ناب است” هافبک مرکزی منچستریونایتد گفت : ” او بسیار بزرگ است.این کار را او می کند اما شاید توجه نشود.وقتی شما دفاع می کنید او 30 یا 40 متر توپ را با خود حمل می کند.

” او شما را به دنبال خود در زمین می کشد و مدافعان فقط پشت او می دوند زیرا در مورد سرعت او می دانند.اگر او بتواند به پایین خط برود گرفتن او دشوار است.او بازیکن بزرگی در تیم است وهنگامی که شما با او بازی می کنید قطعا می دانید که او در تیم است.”

آنتونیو والنسیا که از مرز 200 مین بازی برای باشگاه گذشته است ممکن است در این زمینه خجالتی باشد اما خودش را زیر نظر ون خال اثبات می کند.

“او یک بسته کامل شیک است.(منظور از لحاظ ورزشی و اخلاقی کامل است). کریک افزود : ” او گوشه گیر است اما نه همیشه.او آرام است.او خوش مشرب و مودب است.او کسی نیست که در اتاق رختکن داد و فریاد کند.او مصمم و لجباز است.او واقعا میل به پیروزی دارد مثل هر کسی در این باشگاه.”

 

۰ Comments