جایگزین مسیر

کریک و فلتچر آماده افتخار آفرینی با پیراهن جدید هستند

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۳

درن فلتچر و مایکل کریک با تمجید از پیراهن اصلی جدید منچستریونایتد, می گویند هر دو مشتاق هستند تا این پیراهن را در فصل 2014/15 بپوشند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیراهن جدید شیاطین سرخ روز دوشنبه 7 جولای رونمایی شد و در دسترس هواداران در سرتاسر جهان قرار گرفت. شیاطین سرخ این پیراهن را در اولین بازی تور پیش فصل برابر لس آنجلس گالکسی بر تن خواهند داشت.

#فلتچر که برای سیزدهمین فصل پیاپی پیراهن شیاطین سرخ را برتن خواهد کرد, درباره پیراهن جدید شیاطین سرخ می گوید:

من این پیراهن را بسیار دوست دارم. فکر می کنم کاملا به بدن می چسبد, همچنین رنگ و سبک آن را نیز دوست دارم. من فکر می کنم بازیکنان مطمدنا به خاطر پوشیدن این پیراهن خوشحال هستند و هواداران نیز این پیراهن را دوست خواهند داشت.

البته پوشیدن این پیراهن افتخاری برای من محسوب می شود, زیرا پیراهن یونایتد است. در ابتدا مهم ترین چیزی که برای شما اهمیت دارد, این است که از خوب بودن و راحت بودن آن مطمئن شوید, این پیراهن نیز هر دو این ویژگی ها را دارد. من این پیراهن را بسیار دوست دارم و بی صبرانه منتظر هستم تا در فصل آینده آن را بپوشم.

کریک نیز به تمجید از پیراهن جدید یونایتد می پردازد و می گوید:

پیراهن خوبی است و حقیقتش را بخواهید خیلی خوب اندازه بدن هست. پیراهن ساده ای است و طراحی پیچیده ای ندارد, اما دوستش دارم. ما طرح های خوبی در سال های اخیر داشتیم-اگرچه پیراهن های بدی نیز پوشیده ایم!

#کریک در پاسخ به این پرسش که آیا طرح چسبان بودن این پیراهن می تواند مانع از این بشود که بازیکنان تیم های حریف بتوانند پیراهن را بکشند, گفت:

کاملا به بدن می چسبد؛ بعضب از بچه ها فقط می تونند توش نفس بکشن! به نظر می رسد اکنون پیراهن ها به این شکل طراحی می شوند, اما به شخصه من فکر می کنم این پیراهن های چسبان بسیار راحت هستند, به همین خاطر شکایتی ندارم.

۰ Comments