جایگزین مسیر

کریک: پذیرفتن این نتیجه خیلی دشوار است

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

مایکل کریک می گوید پذیرفتن اینکه منچستریونایتد برابر فولهام به تساوی 2-2 رسیده است, قابل هضم نیست و او تا به حال در طول دوران حرفه ای بازیگری خود چنین بازی ندیده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کریک فکر می کرد پس از به ثمر رساندن گل برتری شیاطین سرخ یک دقیقه پس از گل تساوی بخش رابین فان پرسی, یونایتد دیگر 3 امتیاز بازی را از آن خود کرده است. با این حال, درن بنت توانست با گلزنی در وقت های اضافه نیمه دوم, یک امتیاز از الدترافورد برای فولهامی ها به ارمغان بیاورد و باعث شود کریک نیز به خاطر فرصت های ازدست رفته بایکنان در الدترافورد افسوس بخورد.

او به شبکه باشگاه گفت: پذیرفتن این نتیجه خیلی دشوار است, سخت است که بتوان توضیح داد, چطور ما تنها با یک امتیاز از این بازی بیرون آمدیم. بازی شگفت انگیزی بود, کاملا یک طرفه. ما در اکثر دقایق بازی خوب بازی کردیم, فرصت هایی خلق کردیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم. زمانی که ما در نهایت به دروازه حریف رسیده بودیم, باید در فرصت هایی که داشتیم, برتری را مستحکم تر می کردیم, به همین خاطر پس از این چنین ضربه خوردن در پایان بازی, پذیرفتن این نتیجه دشوار است.

“ما مطمئنا فرصت هایی داشتیم که گل بزنیم(برتری را محکم تر کنیم), اما با این حال, در شرایطی قرار داشتیم که بازی را کاملا در کنترل خود می دیدم و فکر نمی کردیم اجازه این مسئله را بدهیم که به آن شکل اشتباه هولناکی انجم بدهیم.”

“من تا به حال در دوران بازیگری ام در چنین دیداری حضور نداشته بودم. بسیار ناامیدکننده بود زیرا ما باید گل های بیشتری می زدیم. با مدنظر قرار دادن این مسئله که ما تا آن اندازه در نیمه زمین حریف حضور داشتیم و هرگز آنها وارد محوطه جریمه ما نمی شدند,ما از اینکه دو گل دریافت کرده ایم بسیار ناراحت هستیم.

شاگردان دیوید مویز پس از این دیدار به لندن سفر می کنند تا روز چهارشنبه برابر آرسنال قرار بگیرند, دیداری که در آن هر دو تیم به نتیجه ای غیر از پیروزی فکر نمی کنند. کریک می گوید که بازیکنان می توانند خودشان را برای این دیدار آماده کنند و معتقد است که شیاطین سرخ می توانند حداکثر امتیاز را از این دیدار خارج از خانه در امارات کسب کنند.

“ما آماه خواهیم بود(برای بازی برابر آرسنال). ما خودمان را جمع خواهیم کردم و به تمرینات در صبح فردا بازخواهیم گشت. این یکی از آن فصل هایی است -مانع پشت سر مانع پدیدار می شود- و ما تنها باید خودمان را جمع کنیم. ما باید به این باور با عملکردهایی که داریم برسیم, شرایط تغییر خواهد کرد. فرصتی بهتر از بازی چهارشنبه شب برابر آرسنال برای این کار وجود ندارد و ما هنوز باور داریم که می توانیم آنجا برویم و نتیجه ای که می خواهیم را کسب کنیم.”

 

۰ Comments