جایگزین مسیر

کریک : گیگز ذاتا یک مربی است

by | اردیبهشت , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مایکل کریک می گوید رایان گیگز پس از قبول کردن سمت مربیگری یونایتد نشان داده است که ذاتا برای مربی شدن ساخته شده است.

گیگز دومین بازی خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد را فردا در برابر ساندرلند به انجام خواهد رساند در حالی که وی در بازی اول شیاطین سرخ را به سمت کسب یک پیروزی فوق العاده در برابر نوریچ هدایت کرد.

مربی هلندی ، لوئیز فن خال، به احتمال بسیار قوی مربی منچستریونایتد در فصل آینده خواهد بود ولی کریک به شدت نحوه ی کنترل کردن اوضاع توسط گیگز را تحسین می کند.

” کار ساده ای نیست که این چنین از رختکن ( منظورش از بین بازیکنان) وارد چنین کاری شوید. اینکه او اصلا دست انداخته نمی شود و یا اینکه هیچ مشکلی برای وی بوجود نمی آید نشان دهنده ی احترام بسیار زیادی است که برای او قائل هستند.”

” او به طور ذاتی از پس این انتقال ( تبدیل شدن از بازیکن به مربی) بر آمده است. اعضای تیم احترام بسیاری برای وی قائل هستند و ما سعی میکنیم که اوضاع را تا حدی که امکان دارد برای او آسان کنیم و تا به اینجا که عالی پیش رفته است. او از زمانی که این کار را بر عهده گرفته فوقالعاده بوده است.”

کریک همچنین اشاره میکند که حضور پل اسکولز و نیکی بات برای کمک به رایان گیگز در تیم اصلی بسیار عالی می باشد.

” این بسیار زیباست که آنها به زمین تمرین بازگشته اند و آنها را در اطراف زمین میبینیم.”

” حضور آنها نه فقط برای بازیکنان انگلیسی بلکه برای بازیکنان خارجی تیم هم بسیار خوش آیند است.”

” شما دارید در مورد گیگزی و اسکولزی صحبت می کنید. آنها در این باشگاه اسطوره هستند. اینکه اکنون میتواند در باشگاه تاثیر گذار باشند فوق العاده است. آنها در تمرینات از آن دسته مربیان پر حرف نیستند ولی حرف هایشان طلایی است.”

” گوش دادن به حرف های آنها مثل گوش دادن به بهترین می باشد. آنها وقتی بازیکن بودند هم به ما چیز هایی میگفتند ولی اکنون متفاوت است الان آنها مربی هستند و این یعنی اینکه قدرت بیشتری دارند. حضور آنها و گفتن این حرف ها به ما عالی بوده است.”

football-carrick-giggs-manchester-united_3134382

هدف اصلی گیگز در این بازی های آخر فصل رساندن شیاطین سرخ به رتبه ی ششم لیگ و راهیابی به مسابقات لیگ اروپای فصل آینده است و کریک نیز می گوید که شرکت در مسابقات باشگاهی اروپایی امر مطلوبی خواهد بود.

” من معتقدم که در حقیقت اگر شما روی ریتم پیروزی باشید ، 2 بار بازی کردن در هفته به شما کمک خواهد کرد.”

” شما در حال برنده شدن هستید و میخواهید که فقط بازی بعدی از راه برسد . البته شما میتوانید بگویید که این نیز خوب است که یک هفته ی کامل در اختیار داشته باشید تا برای بازی بعدی خود را اماده کنید.”

” ولی تا زمانی که میتوانیم پیروزی کسب کنیم من خوشحال میشوم که تا میتوانم در بازی ها حضور داشته باشم و این امر در این باشگاه هرگز مشکلی ایجاد نکرده است. من ترجیح میدهم که وقتی به پایان فصل می رسیم در همه چیز نقشی داشته باشم ، حتی 2 بار بازی کردن در هر هفته نه اینکه بخواهم نگران این باشم که آیا نیاز به ریکاوری دارم یا نه. بهترین چیزی که حس خستگی را از شما دور میکند ، بردن است.”

” من خوشحال میشوم که در این مسابقات ( لیگ اروپا) حاضر باشم. این تورنمنت بزرگی است. شما باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. گیگزی آمد و گفت که از ما میخواهد تا با قدرت فصل را به پایان برسانیم.برای دستیابی به آن ( سهمیه ی اروپا) تلاش کنید. ما هنوز به آن نرسیده ایم ولی ما باید بازی آخر را ببریم تا این احتمال را همچنان زنده نگه داریم.”

 

۰ Comments