جایگزین مسیر

کریگ براون از تاثیر مورینیو در تصمیم مک تامینی می گوید

by | اسفند , ۲۲ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد  کریگ براون از تاثیر مورینیو در تصمیم مک تامینی می گوید.

با توجه به گفته های کریگ براون سرمربی سابق تیم ملی اسکاتلند مورینیو نقش موثری در متقاعد کردن اسکات مک تامینی برای انتخاب کردن تیم ملی اسکاتلند داشته است.

اسکات مک تامینی با این که در جنوب بریتانیا به دنیا آمده و پرورش یافته است ؛ برای بازی در سطح ملی اسکاتلند را به جای انگلیس انتخاب کرده است.

ریشه خانوادگی این جوان ۲۱ ساله از اسکاتلند میباشد و براون معتقد است علاقه مورینیو به اسکاتلندی ها و همچنین میل اون به شکست دادن انگلیسی ها تاثیری زیادی در این انتخاب مک تامینی داشته است.

سرمربی سابق تیم ملی اسکاتلند در مصاحبه با دیلی رکورد گفت:

من در جایی خواندم که سر الکس فرگوسن در تصمیم مک تامینی موثر بوده است ولی تاثیر گذار ترین فرد مورینیو بوده است.
مورینیو علاقه زیادی به اسکاتلند دارد.او دوره آموزشی مربیگری اش را در شهر لارجز[شهری در اسکاتلند] گذراند و آن دوران رو دوست داشت.زمانی که او شروع به مربی گری در چلسی کرد من در دربی کانتی بود و او را در صف همبرگر در بازی تیم رزرو ها دیدم.

براون ادامه داد:

من در حال تماشا کردن بازی با تیم رزرو های دربی بودم و به او گفتم ‘ به این فکر نکن که به انگلیسی آمدی تا فرگوسن را شکست بدهی’ و مورینیو جواب داد ‘ به هیچ وجه ، او یا اسکاتلندی ها نیستند که من میخواهم شکستشان بدهم ، بلکه انگلیسی ها را میخواهم شکست دهم.

اگر آن پسر از مورینیو پرسیده است ‘اسکاتلند یا انگلیس؟’ مورینیو او را با توجه به علاقه ای که خود به اسکاتلند دارد به سمت انتخاب اسکاتلند هدایت کرده است.من معتقدم که او حامی مک تامینی برای بازی کردن در اسکاتلند خواهد بود.
این اتفاق بزرگی برای الکس مک لیش[سرمربی تیم ملی اسکاتلند] بود که مک تامینی را به تیم ملی دعوت کند.این که انگلیس را در به خدمت گرفتن یک بازیکن شکست بدهی مثل این می ماند که آن ها را در یک مسابقه شکست دهی.

۰ Comments