جایگزین مسیر

کلورلی:اردوی سیدنی ایده آل بود

by | تیر , ۳۰ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تام کلورلی معتقد است که حضور یک هفتگی منچستریونایتد در سیدنی از جنبه های زیادی بسیار مفید بوده است و می گوید که قهرمانان انگلستان اکنون تمایل دارند تا کیفیت بالای خود را حفظ کند, کیفیتی که به منچستریونایتد کمک کرد تا ستارگان لیگ استرالیا را شنبه شب با نتیجه 5 بر 1 شکست دهند.

عملکرد تیم به طور قابل ملاحظه ای بعد از باخت تیم در اولین بازی پیش فصل در بانکوک بهتر شده است.

کلورلی به سایت باشگاه گفت: من احساس نسبتا بهتری امشب داشتم. ما ناهماهنگی و آشفتگی را در بازی خود در تایلند جا گذاشتیم. من امشب احساس بهتری دارم و این عملکرد به ما اعتماد به نفس می دهد تا تور پیش فصل را ادامه دهیم.

این هافبک جوان و هم تیمی های او از سپری کردن یک هفته در سیدنی و تمرین کردن در این شهر سود بردند, و در نهایت در روز شنبه این تمرین های منظم منجر به این شد که بازی را با برد به اتمام برسانند.

در حالیکه به بازیکنان این شانس داده شده بود که  بیشتر به دیدن مناظر و دیدنی های شهر سیدنی بپردازند, کلورلی می گوید که تمرکز بچه ها عالی بود و به واقع از لحاظ آمادگی جسمانی بهتر شده اند.

” من فکر می کنم همه بچه ها اذعان کنند که جلسات تمرینی پنجشنبه و جمعه واقعا عالی بودند. ما مطمئنا انرژی اضافه دیگری گرفتیم و همچنین از بازی شنبه شب سود خواهیم برد. شما به روشنی می توانید بهتر شدن جلسات تمرینی را مشاهده کنید و اینکه بازیکنان از همدیگر آشنایی بهتری پیدا می کنند. ما رو به جلو حرکت می کنیم.

” من فکر می کنم بچه ها از جلسات تمرینی دیوید مویز لذت می برند. ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم و اکنون واقعا شرایط فوق العاده ای داریم. ما می خواهیم این شرایط را به همین شکل حفظ کنیم.”

بازی بعدی منچستریونایتد برابر یوکوهاما مارینوس در روز سه شنبه 23 جولای برگزار خواهد شد.

۰ Comments