جایگزین مسیر

کلورلی خواهان حضوری قدرتمند در لیگ کاپ

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تام کلورلی میخواهد پس از شروع سخت در سال 2014 ساندرلند را شکست دهند و به فینال ومبلی برسند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در بازی رفت در ورزشگاه ساندرلند با نتیجه 2-1 شکست خوردند و امشب در دور برگشت در لیگ کاپ باید با این تیم دیدار کنند.

کلورلی اصرار دارد که شیاطین سرخ در این دیدار پیروز شوند ، همچنین وی اعتقاد دارد که به پیروزی در این دیدار برای روحیه گرفتن نیاز دارند.

او به سایت رسمی باشگاه گفت:” ما در یک روند رو به بالا قرار داریم. ”

” ما در مقطعی بد کار کرده ایم ، اما اکنون در نیمه نهایی لیگ کاپ هستیم و باید آن را به نفع خود تمام کنیم. ”

” من فکر میکنم که یک جو عالی حاکم است و همین شانس ما را برای رسیدن به فینال ومبلی بیشتر می کند. برای شخص خودم این مسابقه ای هست که هیچگاه در آن حضور نداشته ام (حضر در فینال لیگ کاپ). پیروزی در بازی چهارشنبه به ما این شانس را می دهد تا بتوانیم این جام را فتح کنیم. پیروزی در این جام چیزی است که همه در باشگاه درمورد آن صحبت می کنند. ”

ساندرلند احتمالا در این بازی بازی دفاعی از خود نشان دهد ، کلورلی اعتقاد دارد “گاس پویت” در این بازی تیمش را با اندیشه های دفاعی وارد میدان می کند و یک بازی بسته را به نمایش می گذارد ، اما او اعتقاد دارد شیاطین می توانند پیروز شوند و آنها را از دور مسابقات حذف کنند.

تام اضافه کرد:” آن ها احتمالاً سعی کنند با دفاعی فشرده دروازه خود را بسته نگه دارند. آن ها بازیکنانی دارند که می توانند برای ما خطر ساز شوند ؛ ما باید از آنها در ضد حملات مراقبت کنیم. ”

” اگر در بازی رفت شکست نمی خوردیم میتوانستیم با صبر و آرامش بیشتری بازی کنیم.اما من فکر میکنم امشب می توانیم از این سد عبور کنیم و یک بازی خوب ارائه کنیم.آماده ایم تا امشب یک بازی با سرعت بالا انجام دهیم ؛ حضور تماشگران مهم است و ما می دانیم رفتن به ومبلی چقدر برای طرفداران اهمیت دارد ؛ ما مصمم هستیم تا صعود کنیم. “

۰ Comments