جایگزین مسیر

کلورلی: ما به جمع مدعیان برگشتیم

by | آبان , ۲۳ , ۱۳۹۲

تام کلورلی معتقد است منچستریونایتد پس از پیروزی بر آرسنال و رسیدن به مکان 5 جدول رقابت های لیگ برتر, به جمع مدعیان برگشت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ اکنون 5 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و تنها یک امتیاز کمتر از چلسی دارند که در مکان چهارم جدول قرار دارد. منچسترسیتی نیز پس از شکست برابر ساندرلند به مکان 8 تنزل پیدا کرد.

کلورلی که در نیمه دوم دیدار یکشنبه شب به جای نمانیا ویدیچ به میدان رفت, نمایش خوبی برابر توپچی ها داشت تا شاگردان دیوید مویز با تک گل رابین فان پرسی سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کنند.

“قدم گذاشتن در آن بازی و دیدن نتایج تیم ها در آخرهفته, ما این مسئله را می دانستیم که سه امتیاز این بازی بسیار مهم است. ما بازی را مدیریت کردیم تا در پایان این سه امتیاز را با عملکرد عالی دفاعی تیم بدست بیاوریم. ما چند فرصت بیشتر هم داشتیم تا کار را تمام کنیم.”

“ما نمی خواستیم آرسنال 11 امتیاز از ما جلو بیافتد. این نتیجه دقیقا ما را به جمع مدعیان رساند و اعتماد به نفس ما را بالا برد. پیروزی بزرگی برای ما بود, همزمان با اینکه ما بالاتر از سیتی قرار گرفتیم و فاصله زیادی با چلسی نداریم. ما همچنین چندین بازی بسیار سخت در 11 بازی آغازین خود در لیگ داشتیم.”

“من مطمئنم که ما می توانیم با همدیگر این روند را ادامه دهیم و مستقیم به صدر جدول برسیم. این همان مسئله ای است که همه در شروع فصل پیش بینی می کردند – همه در حال پیشرفت هستند و این مسئله فصل جاری را, فصلی بسیار رقابتی می کند.”

۰ Comments