جایگزین مسیر

کلیپ شادی زاید الوصف رونی در بازی دیشب

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

وین رونی در بازی دیروز عصر شیاطین سرخ برابر فولهام عشق و علاقه خود به منچستریونایتد را نشان داد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فصل گذشته خبرهای بسیاری منتشر شد که وین رونی با باشگاه مشکل پیدا کرده است و شک و تردیدها درباره علاقه او به یونایتد شروع شد. او به نظر عملکرد خوبی در حد و اندازه های خود نداشت و به نظر می رسید او از بودن در یونایتد به عنوان بازیکن این باشگاه دیگر لذت نمی برد.

اما تحت هدایت دیوید مویز, رونی قبلی بازگشت, او دوباره با خواست قلبی خود پیراهن یونایتد را به تن کرد.

زمانی که مایکل کریک در بازی دیروز گل برتری بخش شیاطین سرخ به فولهام را به ثمر رساند, شادی زایدالوصف رونی, شادی کسی نبود که هیچ اهمیتی به باشگاه نمی دهد.

مت لاوتون در دیلی میل معتقد است که نگرش جدید در یونایتد باید با کاپیتانی رونی بنا نهاده شود و البته اگر همان شرایط قبلی حکمفرما بود مطمئنا چنین دیدی به مسئله نداشتیم اما امسال علاقه مویز به رونی باعث شده بهترین بازی ها را از رونی ببینیم و جای تعجب خواهد بود اگر بازوبند کاپیتانی یونایتد را بر بازوی وین رونی نبینیم.

همزمان با اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد ادامه دارد, آینده رونی هنوز نامعلوم است. البته رونی چند روز قبل تاکید کرد که او می خواهد در باشگاه بماند و رکورد 249 گل سر بابی چارلتون با پیراهن یونایتد را بشکند.

رونی به تلگراف گفت: من همواره گفته ام که تمرکزم را بر روی فوتبالم گذاشته ام و تلاش خواهم کرد که هر چه در توان دارم برای تیم انجام بدهم و به تیم برای اینکه موفق باشد, کمک کنم.

آیا رونی به یونایتد اهمیت می دهد؟ شادی او پس از گل کریک که اینطور نشان می دهد.

۰ Comments