جایگزین مسیر

کنفرانس خبری سولسشر پیش از دیدار با برنلی

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۷

در حالی که شیاطین سرخ فرم ایده‌آلی دارند و به دنبال نهمین برد خود در نه بازی اخیر هستند، سرمربی موقت منچستریونایتد،اوله گنار سولسشر، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

  • برنلی توانسته شرایط را تغییر دهد

نتیجه هایی که آنها گرفته اند و عملکردی که در بازی ها داشتند نشانگر این موضوع است و ما میدانیم که در برابر تیمی بازی داریم که به اینجا می‌آید تا برای سه امتیاز بجنگد. دقیقا تک تک تیم ها در لیگ برتر اینگونه هستند و برای شما مشکلات متفاوتی بوجود می‌آورند اما، با توجه به فیزیک بدنی تیم برنلی و دو مهاجمی که دارند، باید در برابر آنها آماده باشیم. اما خود ما هم توانسته ایم شرایط را تغییر بدهیم. به نظرم ما در برابر آرسنال خیلی خوب عمل کردیم. از نظر دفاعی من فکر میکنم که به خوبی از محوطه ی خودمان دفاع کردیم که این موضوع در برابر برنلی نیز مهم خواهد بود.

  • پیشرفت لینگارد فوق العاده است

جسی، واقعا انرژی دارد، اراده ی او آهنی است. او میتواند در پست های مختلف بازی کند، او میتواند در یک خط هافبک سه نفره، در خط حمله و یا کناره ها بازی کند. او باشگاه را می‌شناسد و بعضی وقت ها در تمرینات میبینیم که او و مارکوس با بقیه ی بازیکنای جوون مثل میسون و یا چونگ ارتباط برقرار میکندد و واقعا دیدن این صحنه ها لذت بخش است. و من خیلی برای وی خوشحالم چون وقتی اولین بازی خودش رو اون هم برابر برنلی برای تیم رزرو انجام داد (در آن زمان اوله مربی تیم رزرو منچستریونایتد بوده است)، او فقط یک بچه ی کوچیک بود که مسابقه ی جام حذفی تیم جوانان را که روز قبلش بود از دست داده بود و به خاطر همین برای من در تیم رزرو به میدان رفت. بنابراین به نظرم پیشرفت وی فوق العاده بوده است.

  • فعالیتی در نقل و انتقالات زمستانی نخواهیم داشت

در این لحظه به نظرم تمامی بازیکنان در باشگاه خواهند ماند چرا که فکر میکنم هیچ توافقی با هیچ باشگاهی صورت نگرفته است. اما در هرصورت چند روزی باقی مانده است و من نیز خیلی در جریان مذاکرات نیستم و هر چیزی ممکن است اتفاق بیوفتد. خیلی خوب خواهد شد که پنجره ی نقل و انتقالات بسته شود و ما فقط روی تیم خودمان تمرکز کنیم و به دنبال ارتقای بازیکنانی که اینجا میمانند باشیم.

  • پریرا به صورت قرضی جدا نمی شود

نه از نظر من آندرس به صورت قرضی جایی نخواهد رفت چرا که از زمانی که من آمد ه ام در تمرینات فوق العاده کار کرده. مشخصه که من با وارن، مربی وی در تیم رزرو، در تماس بودم و از قبل نیز او را میشناسم و او بازیکنی است که میتواند قبل از پایان فصل در چند بازی برای ما به میدان برود.

  • ما خوشحالیم و به دنبال پیشرفت هستیم

بله، قطعا به من خوش میگذره. من واقعا عاشق این کار هستم و چیزی است که واقعا آن را می‌خواهم. ما چند نتیجه ی فوق العاده داشتیم، چند عملکرد فوق العاده داشتیم و میتوانم ببینم که در جنبه های مختلفی پیشرفت داشتیم. ولی از زمانی که ما کار را شروع کردیم، برای مثال از بازی تاتنهام تا آرسنال توانسته ایم ساختار خودمون و همینطور ایده های خودمون رو بهبود ببخشیم.ما توانسته ایم همدیگر را بهتر بشناسیم و همینطور بازیکنان نیز توانسته اند من را و اینکه چه چیزی میخواهم را بهتر بشناسند. چند بازی اول همه فقط می‌گفتند حمله، حمله، حمله اما من از قسمت دیگر عملکردمان خیلی خوشحال هستم چرا که ما موقعیت های زیادی به حریفانمان نداده ایم.

  • من یک مربی نروژی هستم یا یک مربی بریتانیایی؟

اگر بخوام اینجوری نگاه کنم، من خودم رو محصول منچستریونایتد میبینم چراکه من دوران مربیگری خودم را از اینجا آغاز کردم. تمامی مدال های خودم را اینجا گرفته ام و بزرگترین قسمت زندگی فوتبالی من اینجا در منچستر بوده است.

  • نظرات من در مورد سیستم جوانان

این موضوع چیزی است که باید به آن توجه کنید چرا که یک فاصله ی خیلی سخت هستش و بارها راجب اون نوشته شده و صحبت شده. فاصله‌ای بین تیم زیر ۱۸ سال تا تیم اصلی و بازیکنان امروزی خیلی بی صبرتر از گذشته شده اند و میخواهند خیلی زودتر منتقل شوند. ولی بهترین راه یا میانبر برای بازیکنان تا وارد ترکیب اصلی پنج یا شش تیم بالای جدول شوند چیست؟ این موضوع خیلی سخته چراکه تیم هایی که در دسته های پایین تر بازی می‌کنند معمولا با سیستمی که شما مدنظرتون باشه بازی نمی‌کنند. مسئله ی اصلی پختگی است. ما بازیکنانی رو دیدیم که به آلمان رفتند تا آنجا بازی کنند و بعد خودشون رو به مراحل بالا برسونند، سانچو یک مثال خوب هستش که به بوندسلیگا رفت و خودش رو به تیم ملی هم رسوند.

این واقعا مسئله ی سختی است چراکه خود من در تیم رزرو بوده ام و آنجا شما باید بازیکنان را برای بازی کردن در تیم اصلی منچستریونایتد آماده کنید. در تیم رزرو این مسئله آسان نیست و واقعا سخت است و ساعت های بسیار بسیار زیادی برای بحث در این رابطه صرف شده است.

  • بهترین استعداد ها به تیم اصلی راه می‌یابند

بسیاری از بازیکنان بسیار بسیار مستعد از مرحله ی تیم رزرو میپرند مانند گیگز. او در تیم رزرو بازی نکرد و مستقیما وارد تیم اصلی شد. پاول (پوگبا) اگر می‌ماند شاید شش یا هفت بازی زیر نظر من برای رزرو ها انجام می‌داد اما فکر نمیکنم که او بخواهد به گذشته نگاه کنه و بگه که باید کاری را متفاوت انجام می‌دادم چرا که او قهرمان جام جهانی است، برای منچستریونایتد خوب بازی میکند و در تیم اصلی است.

  • ما جوانان شگفت انگیزی داریم

ما چند جان با استعداد در تیم جوانان داریم که شما دوست دارید آنها را ببینید و احتمالا قبل از فصل آینده نیز آنها را خواهید دید چرا که الان برای من مسئله این است که باشگاه و تیم را تا پایان فصل در موقعیت خوبی قرار دهم و ببینیم که در پایان فصل چه شکل و شمایلی خواهیم داشت؟ برای فصل چه شکل و شمایلی خواهیم داشت؟ و میسون، جیمی گارنر ، اتان و چند تن دیگر در تیم جوانان هستند که عملکرد خوبی خواهند داشت. مسئله تنها زمان مناسب است. ما بازیکنانی داریم مثل الکسیس، روملو و خوان که اخیرا زیاد فرصت بازی نداشته است، این سه بازیکنان واقعا خوبی هستند که باید از آنها پیشی بگیرید و همینطور اینکه ما اینجاییم تا نتیجه هم بگیریم.

  • قطعا من برای فصل بعد برنامه ریزی می‌کنم

اینکه منچستریونایتد در فصل بعد چه شکل و شمایلی داشته باشد با من یا بدون من واقعا اهمیت چندانی نداردچراکه من اینجام تا تیم را برای فصل بعد آماده کنم اما این به این معنیه که ما باید الان نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

۰ Comments