جایگزین مسیر

کنفرانس خبری لوییز فن خال

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانسرمربی منچستر یونایتد لوییز فن خال امروز کنفرانس خبری پیش از بازی  با QPR را در کمپ کارینگتون برگذار کرد. در بازی با کوئینز پارک رنجرز میتوان شاهد اولین بازی رادامل فالکائو ، دالی بلیند و مارکوس روخو برای یونایتد و همچنین اولین بازی انخل دی ماریا در الدترافورد بود

در زیر میتوانیم نکات برگزیده این کنفرانس را بخوانیم:
درمورد ترکیب بازی با کوئینز پارک

ما فردا خواهیم دید که چه کسانی در ترکیب اولیه تیم قرار میگیرند.برای یک مربی این کار(انتخاب 11 نفر ابتدایی) ساده است زیرا او شرایط را میبیند و بر اساس چیزی که مشاهده کرده است تصمیم میگیرد. لااقل من مربی ای بوده ام که همیشه بر اساس چیزی که مشاهده و بررسی کرده ام تصمیم گرفته ام. من در باره ی این موضوع نگران نیستم زیرا این کاریست که بیش از 25 سال است که آن را انجام می دهم.

درباره ی مصدومین

فلینی آماده نیست ، کریک هنوز آماده نشده است اما تمرین های دویدنش را آغاز کرده است که بعد از گذشت 8 هفته غیر قابل باور است. سم جانسون در آرنجش احساس ناراحتی میکند ، کریس اسمالینگ به اندازه کافی آماده نیست ولی او فردا برای اولین بار با تیم دوم تمرین خواهد کرد. جیمز ویلسون هنوز به مرز آمادگی نرسیده است و ریس جیمز نیز آمادگی بازی کردن ندارد و مصدوم است. فیل جونز نیز مصدومیتی دارد که در بازی های ملی دچار آن شده است. اشلی یانگ و جسی لینگارد نیز مصدوم هستند . پس تا اینجا ما 9 مصدوم داریم.

درباره زمان مصدومیت لوک شاو ، فیل جونز و مارونه فلینی

شاو تنها به اندازه ی بازی کردن در چند دقیقه آماده است و هنوز نمیتواند از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد. از مصدومیت مارونه فلینی بیش از یک ماه باقی مانده است و فیل جونز نیز 3 هفته تا یک ماه مصدوم خواهد بود البته پیش بینی آن دشوار است.

درباره تمام کردن فصل در بین سه تیم اول

باشگاهی مانند منچستر یونایتد همیشه باید  دارای هدف باشد. به نظر من حضور در بین سه تیم اول منطقی به نظر می آید چون یونایتد خواهان حضور در لیگ قهرمانان است.

درباره ریو فردیناند

گاهی زمان آمدن و گاهی زمان رفتن است. ریو تصمیم گرفت که برود. او بازیکنی عالی بود شاید هنوز هم بازیکنی عالی باشد اما همیشه زمانی برای یک بازیکن فرا می رسد که مجبور به ترک یک باشگاه می شود

۰ Comments