جایگزین مسیر

کنفرانس خبری لوییس فن خال: از اخبار مصدومیت ها تا صحبت در خصوص آینده

by | آذر , ۲۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد-

لوییس فن خال در مصاحبه با تلویزیون باشگاه گفت که ۹ بازیکن برای بازی برابر بورنموث در دسترس نیستند ولی اشنایدرلین آماده بازگشت است:

اوضاع خیلی خوب نیست. ما اکنون هشت مصدوم داریم چرا که دارمیان و اسمالینگ هم به لیست اضافه شده اند. شواین اشتایگر هم محروم است پس نه بازیکن ما قادر به بازی کردن نیستند.

به نظرم کریس اسمالینگ، آندر هررا و متئو دارمیان پیش از کریسمس به ترکیب بازخواهند گشت.

 اشنایدرلین {از مصدومیت} بازگشته است و مشکلی در خصوص او نداریم اما ما هشت بازیکن مصدوم داریم. مارکوس روخو این هفته جراحی کرده است و {دوری او} مدت طولانی طول خواهد کشید. این مصدومیت ها خیلی سنگین هستند. شاو و والنسیا هم جراحی کرده اند و این مشکل جدی برای ما است.
 لوییس فن خال به نظر خیلی با تصمیم اتحادیه در خصوص شواین اشتایگر موافق نیست.
در نهایت این کمی عجیب است. داور سوت زد و با دو بازیکن صحبت کرد. باز هم می گویم این عجیب است ولی خوب فکر کنم ما اصلا شانس نداریم.
اولین سوال در کنفرانس خبری این است که آیا رئیس در توانایی اش برای انجام این شغل تردیدی دارد:
نه من تردیدی ندارم. شما در ورزش ممکن است ببازید یا برنده شوید. باید این را بپذیرید. به عنوان یک مدیر، باید به سختی کار کنید و من به سختی کار می کنم، بازیکنانم هم همین طور. مشکل اینجاست که ما باید توقعات را برآورده سازیم و در چنین باشگاهی این توقعات بسیار بالا هستند.
ما اکنون در لیگ اروپا هستیم پس باید آن را ببریم. این آسان نیست. من این را می گویم اما کسی نمی خواهد این را بشنود. چون  باشگاهی مانند یونایتد باید برنده شود.

در پاسخ به خبرنگاری که با گفتن “فقط لیگ اروپا” این رقابت ها را کم ارزش دانست فن خال گفت:

شما فردا خواهید نوشت که این {رقابت} چیز با ارزشی نیست اما برای من این یک رقابت بزرگ است. من بسیار افتخار می کنم که با آزاکس فاتح این رقابت شده ام.
در خصوص شایعات مربیگری گیگز در سوانزی هم فن خال گفت :
من هیچ وقت روزنامه ها را نمی خوانم .اگر این موضوع صحت داشته باشد او به نزد من خواهد آمد.
در خصوص بازگرداندن روحیه به بازیکنان فن خال گفت :
من تلاشم را می کنم اما بازیکنان باید این کار را انجام دهند. آنها حرفه ای هستند.
آنها باید خودشان را مجدد بالا بکشند و ما چیزهای زیادی برای جنگیدن داریم. ما خیلی به صدر لیگ برتر نزدیک هستیم. ما می توانیم در جام حذفی و لیگ اروپا بجنگیم پس فکر کنم به اندازه کافی هدف داریم که برای تصاحبشان بجنگیم.
فن خال همچنین افزود:
شما باید الان باشگاه را آنالیز کنید نه این که با ۱۰ سال قبل مقایسه کنید. چرا که در فوتبال تحول و تغییر رخ می دهدو هم چنین در کارکنان و اعضای باشگاه.
شما می توانید نظر خودتان را داشته باشید. اما من وقتی آمدم ماموریت داشتم تا این تیم را تقویت کنم و وقتی ممکن شد، جامی را فتح کنم. ما در این پروسه هستیم اما وقتی این را می گویم افرادی به من انتقاد می کنند که فوتبال یک پروسه نیست. اما -ببخشید- من فکر میکنم {فوتبال} همانند یک پروسه است.

 

۰ Comments