جایگزین مسیر

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی با دربی کانتی

by | دی , ۱۴ , ۱۳۹۶

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی با دربی کانتی

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو گمانه زنی ها در مورد آینده ی کاری خود را مضخرف نامید.سرمربی منچستریونایتد میگوید هیچ تمایلی به ترک باشگاه ندارد و اخباری که بعد از سه تساوی متوالی تیم در برخی رسانه ها مبنی بر ترک منچستریونایتد منتشر گردید مضخرف و خنده دار هستند.

وقتی از مورینیو در مورد وضعیت قراردادش با تیم سوال شد او اینگونه پاسخ داد:

بستگی دارد که شما بخواهید چه چیزی را بشنوید و نیز دوست داشت داشته باشید در چه مورد صحبت کنید.اگر میخواهید در مورد برخی اخبار از من سوال کنید باید بگویم کاملا مضخرف هستند.من واژه ی بهتری برای توصیف آنها پیدا نمیکنم.

اگر میخواهید مستقیما از خود من در این مورد سوال کنید،که البته من هم همین انتظار را از شما دارم،باید بگویم که فصل آینده نیز خود را در اولدترافورد میبینم.همانگونه که روز اول نیز به شما گفتم تنها در صورتی باشگاه را ترک میکنم که آنها مرا نخواهند وگرنه به شخصه هیچ تمایلی به ترک باشگاه ندارم.

تمایل من بر ماندن در باشگاه،کار کردن،بهبود یافتن و رساندن باشگاه به مکانیست که به آن تعلق دارد.من میخواهم در باشگاه بمانم.من هیچ دلیلی برای ترک باشگاه نمیبینم.

بنابراین،بله من با باشگاه قرارداد دارم و هنوز نیمی از قراردادم باقی مانده است.تنها یک سوال وجود دارد،اینکه آیا مالکان باشگاه،آقای وودوارد و همه ی مسئولین از عملکرد من راضی هستند و آیا دوست دارند پس از قراردادم هم در باشگاه بمانم؟من به شخصه دوست دارم بمانم.

مورینیو که از زمانی که هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفته حتی یک جلسه ی تمرینی تیم را هم از دست نداده،از گزارشاتی که فداکاری و حرفه ای گری او برای تیم را زیر سوال برده بودند بسیار ناراحت بود.

صحبت کردن در مورد کار من و ربط دادن اخبار مضخرف به آن بدترین کاربست که یک نفر میتواند در حق من انجام دهد.من فکر میکنم بدترین کاری که میتوان با من کرد این است که در مورد حرفه ای گری من و اینکه آیا خودم را وقف باشگاه،بازیکنانم و به طور کلی کارم میکنم یا نه،ذره ای شک به خودتان راه دهید.

بنابراین باید بگویم اخبار مضخرفی که تعهد مرا زیر سوال بردند بسیار زیاد مرا آزار دادند و همانطور که به شما گفتم این به باشگاه مربوط است که از عملکرد من راضی باشد و قراردادم را تمدید کند یا نه.من با تمام وجود در خدمت باشکاه هستم.

۰ Comments