جایگزین مسیر

کنفرانس خبری مورینیو پیش از بازی با سویا | جواب تند به دی بوئر

by | اسفند , ۲۱ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – خوزه مورینیو که توسط دی بوئر بابت نوع رفتار وی بار راشفورد مورد انتقاد قرار گرفته بود جواب این مربی هلندی را با لحنی تند و شدید داد.

مارکوس راشفورد در ماه های اخیر و مخصوصا پس از پیوستن سانچز در ژانویه به منچستر بسیار کمتر به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است ولی این ملی پوش انگلیسی پس از بازگشت به ترکیب اصلی در بازی مقابل لیورپول درخشید و ۲ گل منچستر را در این بازی به ثمر رساند.

فرانک دی بوئر پس از این بازی به تحسین از راشفورد پرداخت و گفت که حیف است مورینیو مربی اوست.

رئیس در جواب این انتقادات دی بوئر در کنفرانس خبری خود قبل از بازی مقابل سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت :

من نقل قول هایی از بدترین مربی تاریخ لیگ برتر ، فرانک دی بوئر که تیم وی آمار ۷ بازی ، ۷ باخت و ۰ گل زده را داشت خوانده ام.او گفته است که برای راشفورد خوب نیست که کسی مثل من مربی او باشم ، زیرا مهمترین چیز برای من پیروزی است ، اگر او زیر نظر فرانک کار میکرد او باختن را یاد میگرفت چون او در تمام بازی هایش شکست خورد.

آقای خاص در ادامه کنفرانس خود گفت :

ما فردا مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که در ۲ بازی رفت و برگشت از لیورپول شکست نخورد ، آن ها در لیورپول گلزنی و مساوی کردند.من از لیورپول نام میبرم چون آن ها نمونه ای از یک تیم بسیار خوب با استادیومی فوق العاده با تاریخی بزرگ هستند.

سویا تیم بسیار خوبی است و نتیجه بازی رفت ، هیچ چیز را مشخص نمی کند.

همچنین وی تایید کرد که پوگبا که به علت مصدومیت بازی روز شنبه مقابل لیورپول را از دست داده بود ، به تمرینات دوشنبه بعد از ظهر بازگشته است ولی اعتراف می کند که مطمئن نیست که او می تواند در بازی مقابل سویا به میدان برود یا خیر.

مربی پرتغالی در کنفرانس خود گفت :

او بعد از این که شما [خبرنگاران] رفتید تمرین کرد.هنوز نمی دانم که آیا آماده است یا نه ولی او کمی تمرین کرد.

رئیس تیم خود را جزو مدعیان لیگ قهرمانان این فصل نمی داند ولی اصرار دارد اگر از سد سویا عبور کنند هر چیزی ممکن است:

 

ما از بهترین تیم های این رقابت ها نیستیم ولی وقتی تیمی به ۸ تیم پایانی برسد هر اتفاقی شدنی است.

وقتی بین ۱۶ تیم هستید قهرمانی خیلی بعید به نظر میرسد ولی هنگامی که بین ۸ تیم پایانی قرار میگیرید بوی نیمه نهایی به مشام خود میرسد ، حسی که می گوید شما بین بهترین ها قرار دارید.

۰ Comments