جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی اوله گنار سولشایر قبل از بازی با آرسنال

by | آبان , ۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال روز یکشنبه در هفته هفتم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف همدیگر خواهند رفت.

سولشایر در مورد آرتتا مربی آرسنال:

هر مربی برای جا انداختن سبک تاکتیکی و بازی خود به زمان نیاز دارد , او قبلا یک جام در آنجا کسب کرده است و می توانید عملکرد او را ببینید , می توانید ایده های او را ببینید و قطعا او در گذشته زیر نظر یک مربی عالی کار کرده است.زمانی که در شروع مربی گری خود هستید و می توانید شروع کار خود را با برد آغاز کنید این یک اساس عالی برای ساختن یک تیم است و آنها ( آرسنال ) مربی را پیدا کرده اند که بهترین ها را برای باشگاه می خواهد.

سولشایر در مورد رقابت یونایتد و آرسنال:

زمانی که مشغول به بازی کردن بودم رقابت قهرمانی لیگ بین ما و آرسنال بود , رقابتی بسیار شدید بود , داستان هایی که مربوط به آن می شود وجود دارد , شور – هیجان و اهمیتی که آن بازی ها داشت – می دانستیم که اگر آرسنال را شکست دهیم شش امتیاز از آنها خواهیم گرفت و این بدان معنا بود که می توانستیم قهرمان لیگ شویم و بلعکس.بازی هایی با خاطرات باورنکردنی , خاطراتی خوب و خاطراتی بد , هنوز رقابت و تاریخ وجود دارد اما اکنون به آنها به چشم رقیب نگاه نمی کنیم , فقط باید امتیازات را کسب کنیم و خیلی زود باید آن را به دست بیاوریم.

سولشایر در مورد تلس و مصدومان بازی مقابل آرسنال:

نه الکس آماده نیست.جدا از آن فکر می کنم بازیکن دیگری دچار مصدومیت نیست و می تواند در بازی حضور پیدا کند.

سولشایر در مورد رومرو و انتظار برای بازگشت جونز:

خب سرخیو رومرو این هفته بار دیگر به تمرین بازگشته پس تمرینات پیش فصل خود را شروع کرده و در تلاش است تا با دیگر دروازه بان ها به اوج آمادگی بدنی خود برسد.فیل مصدوم می باشد و یک عمل جراحی انجام داده و سخت در تلاش است تا بازگردد , امیدوارم که در دسامبر خوب شود , وقتی آسیب دیده هستید نمی توانید در تیم حضور داشته باشید , واقعا با پشتکار خود در حال کار کردن است و به زودی بازخواهد گشت.

سولشایر در مورد رقابت برای قهرمانی

فکر می کنم فوتبال پیشرفت کرده است و بسیاری از باشگاه ها قدرت خود را عمیق تر کرده اند و اگر به دو فصل گذشته هم نگاه کنیم می بینیم که توانایی به چالش کشیدن جام ها را داشته اند , دو تیم بالاتر از ما قرار گرفتند.فکر می کنم در این فصل بسیاری از تیم ها به دنبال به چالش کشیدن آن دو تیم هستند , زمانی ما یا آرسنال در این موقعیت قرار داشتیم که چلسی نیز از راه رسید.اکنون برای من و هواداران هیجان انگیز تر این است که بالاتر از این دو تیم قرار بگیریم.با اتفاقاتی که در دنیا در حال رخ دادن است در این فصل نیز می تواند اتفاق افتد و در هر بازی به دنبال کسب نتیجه.

سولشایر در مورد پیشرفت یونایتد نسبت به سال قبل:

خب ما به کار خود ادامه می دهیم و می خواهیم کار خود را توسعه دهیم , می خواهیم پیشرفت کنیم , به من بستگی ندارد که بگویم تا کجا پیش رفته ایم اما نتایجی که در اوایل فصل گرفته ایم و پاسخ آن را داده ایم از آن بسیار راضی ام.می دانستم که اوایل بازی ها دچار مشکل خواهیم شد و باید سعی می کردیم امتیازات را به دست آوریم چون خیلی عقب بودیم اما اکنون احساس آمادگی می کنیم و در هر بازی قدرتمند و رقابتی خواهیم بود.

سولشیار در مورد سیستم الماسی در مقابل لایپزیش و نقش مدافعان کناری:

خب در سیستم های مختلف عملکرد های مختلف وجود دارد , هنوز همان هستیم , این را  اصول منچستر یونایتد بدانید – باید در دفاع خوب باشید و همچنین در هجوم , ما به پاس ها و گلهای ون بیساکا و شاو نیاز داریم , هر دو در بازی پیشرفت کرده اند . ما واقعا وینگر هایی با سطح بالا همچون گیگزی و دیوید بکهام نداریم و بیشتر وابسته به مدافعان کناری هستیم تا به بازی ها عرض بدهند.

۰ Comments