جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی فن خال پیش از بازی برابر منچستر سیتی

by | آبان , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

 

در مورد امادگی بازیکنان:

فالکائو همچنان مصدوم است. رونی مصدوم نبود. روزنامه ها اینجور نوشته بودند ولی او هیچگاه مصدوم نبود. شاید کفشهایش بیش از حد تنگ بودند، احتمالش هست، ولی هیچ وقت مصدوم نبوده. او کاپیتان من است. فکر می کنم که والنسیا نیز دوباره برای بازی کردن آماده است.

 

در مورد بزرگی ابعاد بازی:

احتمالا این بزرگترین دربی ای خواهد بود که من در آن سرمربیگری خواهم کرد. در ظاهر این هم یکی از 38 بازی ما در لیگ است، ولی برای هواداران این رقابت به طرزی باورنکردنی حائز اهمیت است و من هم این اهمیت را در هیجان نه تنها خیلی از بازیکنان ترکیب، بلکه به ویژه در کنار رایان گیگز حس و درک کرده ام. وقتی که آنالیز روی تیم سیتی را ارائه می داد، فشار موجود روی او را حس می کردم.

 

در مورد پیروزی در دربی:

هدف ما همین است که پیروز بشویم. که ممکن هم هست، ما در حال پیشرفتیم. داریم تیم خود را توسعه می دهیم. عملکردهایی که از سیتی در بازیهای اخیر دیده ایم خوب نبوده. ولی هیچ وقت نمی توانید مطمئن باشید.

 

در مورد اهمیت بازگشت رونی:

او بازی خواهد کرد، او کاپیتان من است. این تمام چیزی است که می توانم به شما بگویم. شنیده ام که رونی گلهای زیادی برابر سیتی به ثمر رسانده است، بیش از هر بازیکن دیگری. من برای تحریک و تهییج او این نکته را بهش گفته ام، ولی او نیازی به این حرفها ندارد. من خیلی خوشحالم که او می تواند بای کند و بازی هم خواهد کرد.

 

در مورد نمایش اخیر مروان فلاینی:

او تأثیر و کمکی عالی در تیم داشته و همچنین کمکش در زدن گل برابر چلسی. او کمک زیادی کرده. او زمانهای زیادی را مصدوم بوده ولی هرگاه آماده بوده من وی را به بازی گرفته ام. او باید به این فرم ادامه بدهد چرا که من از این بابت خیلی راضی هستم.

در مورد نقش گیگز در آماده سازی تیم:

همه جا همین حساسیت وجود دارد چرا که دربی بین دو رقیب در یک شهر است. او این را می داند و تجربه ی بازی در آن به عنوان بازیکن را داشته است و اکنون به عنوان یک کمک مربی. ما نباید این احساسات دربی را تشدید کنیم چرا که این بازی فوتبال است و شما باید بازیش بکنید، نه صرفا با احساسات خود، بلکه همچنین با تاکتیک مقتضی. این شیوۀ کار ما است، اینگونه خود را مهیا خواهیم کرد. او مقدار احساسات موجود در این بازی را به من منتقل کرده است و من نیز ایدۀ اینکه چگونه باید بازی کنیم را به تیم منتقل کرده ام.

 

 

۰ Comments