جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال قبل از بازی در برابر استون ویلا

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-لوییس ون گال سرمربی منچستر یونایتد امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود در کمپ تمرینی Aon درباره وضعیت تیم قبل از دیدار فردا شب منچستر یونایتد در برابر استون ویلا در ویلا پارک مصاحبه هایی انجام خواهد داد.

صحبت های رئیس با MUTV:

لوییس ون گال از دقایقی پیش کنفرانس مطبوعاتی خود را شروع کرده است و درباره مصدومین تیم صحبت هایی کرده است.او گفت:

هنوز هم همانطور می باشد ما هیچ مصدومی نداریم فقط فیل جونز که دچار بیماری ترومبوزیس شده است.

همانطور رئیس درباره باستین شوان اشتایگر گفت که وی به زودی به شرایط بازی کردن می رسد اما رئیس اعلام کرد که مارکوس روخو به زمان بیشتری نیاز دارد که برای بازی در تیم انتخاب شود.

دخیا به ترکیب بازنخواهد گشت:

داوید دخیا که در پیروزی ۱-۰ منچستر یونایتد در برابر تاتنهام غائب بود صحبت های زیادی در مورد آینده اش شده است و لوییس ون گال در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که داوید دخیا در برابر استون ویلا حضور نخواهد داشت.زمانی که در مورد حضور دخیا در برابر استون ویلا از رئیس سوال شد او گفت:

نه هنوز همین وضعیت وجود دارد او از لیست تیم خط خورده است و در تیم حضور ندارد.

لوییس ون گال همچنین درباره انتقاد های هریستو استویچکوف صحبت کرده است.وی گفت:

من همیشه در مورد این چنین صحبت ها خود را آماده می کنم و می دانم چنین صحبت هایی به میان می آید و پس از آن می دانم که شما از من جواب می خواهید و واقعا چرا؟این مزاحم من شده است نه به عنوان یک مربی بلکه به خاطر خیلی چیز های دیگر و استویچکوف یکی از آن بازیکنانی بود که برای تیم من مزاحمت ایجاد می کرد و به همین خاطر است که از تیم اخراج شد.

اگر در برابر ویلا شکست بخورید از کورس قهرمانی عقب خواهید ماند؟

خیر ما تنها یک شروع بهتر نسبت به فصل گذشته داشته ایم و ما قبل از بازی آروز می کنیم که برنده شویم.اما فصل طولانی است.ما فصل گذشته در ۱۰ بازی ۱۳ امتیاز کسب کردیم و حتی می توانستیم قبل از شکست در برابر چلسی در استمفوریریج به قهرمانی دست پیدا کنیم.همچنین ممکن است چلسی و آرسنال نیز شکست بخورند ما نیز امتیازاتی از دست خواهیم داد.

در این فصل بازی های خارج از خانه چه مقدار برای منچستر یونایتد مهم می باشد؟

بله من فکر می کنم کلید موفقیت ما در این فصل همین می باشد.در خانه ما یکی از بهترین ها بودیم اما خارج از خانه ما سوم بودیم اما من می خواهم در اولدترافورد بازی هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و این چیزی است که انجام دادیم.اما بازی های خارج از خانه می تواند بهبود پیدا کند چیزی که در فصل گذشته در آن خوب نبودیم.

در مورد اینکه عدنان یانوزای بازی خواهد کرد ون گال گفت:

من ۲۸ بازیکن در اختیار دارم و این چیزی است که باید هر هفته از بین آنها بازیکنی را انتخاب کنم و شاید هر ۳ روز یک بار.هفته گذشته من بازیکنان دیگری را انتخاب کردم او در بهترین شرایط تمرین می کند همه بازیکنان اینطور هستند.من هیچ گلایه ای ندارم.

هنگامی که سوال شد او از یونایتد جدا خواهد شد ون گال پاسخ داد:

او هنوز هم فروشی نیست.

در مورد بالانس در تیم و اینکه که این کار نتایج مثبتی دارد لوییس ون گال ادامه داد:

شما باید برای شروع همیشه این کار را انجام دهید.شما یک تیم جدید بازیکنان جدید یک پروسه متفاوتی در پیش رو دارید هر تیمی هر باشگاهی این عمل را در پیش می گیرند تا ببینند چه بازیکنانی مناسب تیم هستند..من فکر می کنم که ما باید با توجه به آن این فصل امتیازات بیشتری کسب کنیم این چیزی است که هدف اول ما در این فصل می باشد.

خاویر هرناندز می تواند بازیکن مهم شما در این فصل باشد؟

مهاجم اول ما رونی و مهاجم دوم ما نیز هرناندز می باشد و او نیز این را می داند.

در پایان کنفرانس از لوییس ون گال در مورد اینکه او می خواهد تیمش را در ادامه نقل و انتقالات تقویت کند وی اینگونه جواب داد:

همیشه هدف ما این است که ترکیبمان را به خوبی آماده کنیم و هنگامی که این کار ممکن می شود باید انجامش داد.من بارها گفته ام که زمانی خریدی انجام می دهیم که سطح تیم بالاتر برود و برای تیم مفید باشد.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

۰ Comments