جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال پیش از دیدار با سوانسی

by | دی , ۱۰ , ۱۳۹۴

کنفرانس مطبوعاتی لوییس ون گال

پایگاه هواداران منچستر یونایتدلوییس ون گال از دقیاقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود حاضر شده است و درباره شرایط تیم به صحبت می پردازد.

صحبت های لوییس ون گال در مورد سال ۲۰۱۵:

ما آن هدفی که داشتیم در نیمه اول سال ۲۰۱۵ انجام دادیم و به آن دست پیدا کردیم و بعد از آن موفق شدیم با توجه به بالانس خوب تیمی مان در اکتبر و نوامبر در رده اول لیگ برتر قرار بگیریم و سپس حذف از لیگ قهرمانان ضربه بزرگی به ما وارد کرد و هنوز در آن دوره به سر می بریم بنابریان شما نمی توانید در مورد ماه دسامبر چیزی بگویید.امسال سال بسیار خوبی بود.

ون گال در مورد بازی مقابل چلسی:

ما بازی های بسیاری به مانند آن انجام داده ایم.ما بازی هایی که در این فصل انجام داده ایم غالبا بیشتر یا کمتر اینگونه بوده است و راهی که ما می رویم و فشاری که روی سبک ما می آید ما فوق العاده بوده ایم.

ون گال در مورد هواداران یونایتد:

من دوران بدی در همه باشگاه ها داشته ام اما باید بگویم بهترین هواداران در اینجا یعنی منچستر یونایتد حضور دارند زیرا آنها در این دوره سخت باز هم بازیکنان را تشویق کردند و این فوق العاده می باشد.

ون گال در مورد اینکه چگونه می توان سوانسی را شکست داد می گوید:

همیشه همان است.شما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید تا حریف را شکست بدهید.ما در برابر سوانسی سه بار شکست خورده ایم اما بعد از آن شما باید بازی ها را تحلیل کنید که چرا شما بازنده شده اید.من همیشه آن را می خواهم و سپس شما در ادامه باید از گذشته درس بگیرید و کار کنید.این چیزی جادویی نیست.همیشه باید به دنبال چیزی که اتفاق افتاده است باشید و تیم خود را بهبود دهید اما این به تک تک بازیکنان ربط دارد.

ون گال: منچستر یونایتد اولین باشگاهی نیست که در آن بد عمل کرده باشم

من همیشه در حال کار کردن می باشم.شما باید کاری را انجام بدهید که نیاز است.کارکنان کمک خوبی به باشگاه می کنند اما شما باید کار خود را به خوبی انجام بدهید.این باشگاه برای اولین بار نیست که من در آن دوران بدی داشته باشم شاید در گذشته اما این برای اولین بار نیست که من عملکرد بدی داشته ام.هواداران بهترین هستند ما نیاز داریم پیروز شویم.ما باید پیروز شویم و در آخر فصل در رتبه بالای جدول قرار بگیریم و نه در میانه جدول.زمانی که شما پیروز می شوید به عنوان یک سرمربی حرف هایتان اهیمت بیشتری پیدا می کند.

لوییس ون گال: به ثمر رساندن گل مهم ترین چیز است

در خانه ما بازی های زیادی مثل آن ( مسابقه با چلسی ) انجام داده ایم و گلزنی نمی کنیم و این مشکل ما می باشد.مشکل ما این است که گلزنی نمی کنیم.به ثمر رساندن گل مهمترین اصل می باشد.من شگفت زده شدم به دلیل اینکه ما شانس های زیادی از دست می دهیم.

از همراهی شما سپاسگزاریم..

۰ Comments