جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پس از بازی با استوک سیتی

by | دی , ۲۶ , ۱۳۹۶

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پس از بازی با استوک سیتی

پایگاه هواداران منچستریونایتد – پس از پیروزی ۳-۰ منچستریونایتد در مقابل استوک سیتی در تئاتر رویاها،مورینیو اعلام کرد از نمایش تیمش در نیمه ی دوم رضایت بیشتری داشته است.

فکر میکنم در نیمه ی اول زیاد خوب نبودیم و تیم استوک در این نیمه نگرش بسیار خوبی به بازی داشت.ما یک گل شگفت انگیز به ثمر رساندیم اما این گل برای متوقف کردن آنها کافی نبود و آنها پس از این گل عملکرد بسیار مثبتی داشتند و توانستند موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه ی ما ایجاد کنند.سپس شانس با ما یار بود و توانستیم یک گل بسیار زیبای دیگر به ثمر برسانیم.

نیمه ی دوم کاملا متفاوت بود.آنها ۲-۰ عقب بودند و جبران این  نتیجه برایشان سخت بود.ما کنترل بازی را کاملا در دست داشتیم.آنها در نیمه ی دوم فقط یک شانس را توسط دیوف ایجاد کردند آن هم در زمانی که ما ۳-۰ با سه گل بسیار زیبا پیش بودیم.شانس های بسیار زیادی برای به ثمر رساندن گل سوم و کشتن بازی داشتیم.اما نمیتوان گفت که ما از ابتدای بازی کاملا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم زیرا استوک نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد.ما در برخی دقایق نیمه ی اول بسیار کند بودیم و به آنها اجازه دادیم تا بتوانند سازماندهی خود را حفظ کنند.در نیمه ی دوم ما بهتر عمل کردیم و توپ را سریع تر به حرکت درآوردیم.هرگاه توپ را از دست میدادیم به سرعت آن را پس میگرفتیم و مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آوردیم.

در مورد باخت سیتی و برد منچتریونایتد

من فکر میکنم فاصله بین تیمهای اول و دوم همچنان بسیار زیاد است و آنها کنترل امور را کاملا در دست دارند.من قبلا در این موقعیت قرار داشته ام.شما در اینچنین موقعیت هایی بسیار آرام هستید و نگران اشتباهات احتمالی نیستید زیرا فاصله ی بسیار زیادی با دیگر تیمها ایجاد کرده اید.بنابراین سرنوشت سیتی در دستان خودش است.اما برای من این مساله اهمیتی ندارد.آنچه مهم است این است که در تمام بازی ها پیروز شویم و بتوانیم در انتهای فصل در بهترین جایگاه ممکن قرار بگیریم.

ما باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم زیرا موقعیت ما در فصل آینده نیز به این فصل وابسته است.اگر بتوانیم این فصل را در شرایط بسیار مطلوبی به پایان ببریم قطعا فصل بعد را هم با آمادگی بیشتر و شرایط بسیار مطلوب تری آغاز خواهیم کرد.

در مورد گل والنسیا

والنسیا میتواند هر کاری انجام دهد،و گل هایی که به ثمر میرساند بسیار زیبا هستند.من بسیار برای او خوشحالم.او مصدوم بود اما به تیم بازگشت،به خوبی بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند.

گل مارسیال

او دیروز در تمرینات نیز گلی مشابه گل امشب را به ثمر رساند اما بجای پاس پوگبا،من به او پاس دادم.من برای بازیکنان خط حمله پاس گل ارسال میکردم.امشب هم پاس گل مشابهی برای او ارسال شد و او ضربه ی بسیار خوبی به توپ زد.

عملکرد پوگبا

او توپ را به طرز شگفت انگیزی به حرکت درمی آورد.با ارسال پاس های بلند منطقه ی بازی را به خوبی عوض میکرد و مشکلات زیادی را برای حریف بوجود آورد.او یک پاس گل داد و اگر آن ضربه ی آزاد در دقیقه ی آخر را گل میکرد،مزد بازی خوبش را کاملا میگرفت.من فکر میکنم او از نحوه ی بازی تیم بسیار خوشحال است.پوگبا بسیار خوشحال است که نحوه ی بازی تیم کاملا در جهت بهبود بازی اوست.

۰ Comments