جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با برنلی

by | دی , ۲۹ , ۱۳۹۶

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با برنلی

پایگاه هواداران منچستریونایتدصحبت های مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برنلی را به صورت زنده خدمت شما همراهان عزیز پایگاه هواداران منچستریونایتد قرار میدهیم.

قدردانی بسیار زیاد از لوک شاو

از مورینیو در مورد عملکرد شاو سوال شد و او به تحسین مدافع کناری تیم خود پرداخت:

لوک کار خود را به خوبی انجام داده است و من واقعا خوشحالم.به نظرم اگر به بازار نقل و انتقالات کنونی نگاهی بیاندازید،مدافعین کناری بسیار کمی وجود دارند که از او بهتر هستند.

اخبار مصدومان تیم

بلید در تمرینات مقداری دچار مصدومیت شده و برای بازی با برنلی با تیم سفر نکرده است.اریک بایی و زلاتان همچنان در دسترس نیستند اما باقی بازیکنان همگی در دسترس و آماده ی بازی هستند.

صحبت در مورد کاپیتان والنسیا

او کاپیتان ماست و من اسم او را “رهبر بی صدا”گذاشته ام زیرا در زمین بازی زیاد اهل داد و بیداد کردن نیست.اما او در زمین مسابقه پایداری و اشتیاق به بردن را به باقی بازیکنان نشان میدهد و گاهی اوقات گلهای مهمی برای ما به ثمر میرساند.گلی که مقابل استوک سیتی با پای چپ به ثمر رساند شبیه به یک معجزه بود.او واقعا بازیکن بسیار خوب و مهمی برای ما میباشد.

انتقال الکسیس سانچز

هیچ چیز جدیدی وجود ندارد.فکر میکنم دیگر همه میدانند که ما در حال مذاکره هستیم و هنگامی که سرمربی آرسنال آن طور شفاف همه چیز را بیان میکند،دیگر چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.

این انتقال هنوز انجام نشده است.بنابراین در زمان کنونی،میخیتاریان بازیکن ماست و سانچز بازیکن آرسنال است.من ترجیح میدهم که روی بازی فردای تیمم تمرکز کنم.

یک روز راجع به این مساله با شما صحبت خواهم کرد.آن روزیست که ما با سانچز قرارداد امضا کرده ایم.اگر روزی با او قرارداد امضا کنیم،در باره ی خودش و تاثیری که بر تیم ما خواهد گذاشت با شما صحبت خواهم کرد.

الان زمان مناسبی برای صحبت در این باره نیست زیرا او بازیکن آرسنال است نه بازیکن ما.من دوست ندارم در مورد موضوعی که شاید اتفاق بیوفتد و شاید اتفاق نیوفتد صحبت کنم.

مورینیو همچنین عنوان کرد که در روند مذاکره با بازیکنان هیچ نقشی ندارد و فقط بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان تیم معرفی میکند و برای همین است که هیچ اطلاعات جدیدی راجع به سانچز ندارد که بخواهد در اختیار هواداران قرار دهد:

گاهی اوقات مردم فکر میکنند که مربیان تیم ها نیز در روند مذاکرات شرکت میکنند.من فکر میکنم این مساله به رفتار باشگاه ها و مربیان بستگی دارد.من هیچوقت در روند مذاکرات شرکت نمیکنم و از بیرون منتظر اخبار میمانم.فقط همین.

از مورینیو در مورد بازی یا عدم بازی کردن میخیتاریان در مقابل برنلی سوال شد و او پاسخ داد:

او برای بازی فردا در لیست تیم قرار ندارد اما کاملا آماده است و به خوبی تمرین میکند.

۰ Comments